Bir kişinin sosyal medyada çok arkadaşı olması övünülecek bir şey mi?

Arkadaşım sosyal medyada çok arkadaşı var diye övünüyor ama çoğuyla yüz yüze bile görüşmemiş. O kadar arkadaşım yok diye ezik diyor bana sanal ortamda çok arkadaşı olması iyi bir şey mi?
Bir kişinin sosyal medyada çok arkadaşı olması övünülecek bir şey mi?
Cevapla