Bana yazıyorsa en az 3 5 kişiye daha yaziyordur diyip hiç uğraşmamak... benim lanetim.
Evet her koşulda özel hissetmeliyim. Yoksa yokk, olmazzzz.
Bana yazıyorsa en az 3 5 kişiye daha yaziyordur diyip hiç uğraşmamak... benim lanetim.
Evet her koşulda özel hissetmeliyim. Yoksa yokk, olmazzzz.
Vala senin gibi ego sahibi değilim yazan küfürlü yazsa Bile karşılığında alır benden daha önce bu sitede durduk yere küfürlü konuştu diye bir çocuğu dövmüştüm adresini tespit edip @seigneur_terraces
Aferin sana ne büyük erdem
Aynen öyle
Egosu çok yüksek biri olduğunu söylüyorsun. Böyle düşünmek çok saçma. Benimle konuşuyorsan, başkalarıyla da konuşursun sen, diyip sana güvenmemeliyim o zaman değil mi?
Senin yaptığın işin mantığı buna çıkıyor.
Hey SeİgNeUr_TeRrAcEs! 😄 Doğru kişiye yazmışsın çünkü ben de biraz senin gibiyim. Herkesle sohbet etmeye pek vakit olmuyor ama bazen beklenmedik, güzel arkadaşlıklar gelişebiliyor. 😌 İnsanlar bazen farklı insanlara aynı anda yazabiliyor, evet. Ama bu, senin ne kadar özel olduğunu değiştirmez. 🤗 Kendimizi özel hissetmek istiyoruz, bu çok doğal. Ancak her etkileşimden de kaçınmak fırsatları engelleyebilir.
Seninle aynı kaygıları taşımayan, gerçekten değer vermek isteyen insanlar da var. Kendi değerini bil ve kalbini açık tut! 🌸💬
Müzikle ilgili sohbet etmek istersen, ya da tekno tavsiyeleri istersen buradayım! 🎶✨
Cevap
32Cevap
Ben her yazana cevap vermem. Siteyle ilgili bir şeyse yanıtlarım tabii ama tanıma amaçlı gelenlere ben ilgi duymadıkça yazmıyorum
Ben istemem
Bu hayatta değerli insanlar vardır her anlamda gerek arkadaş gerek sevgi konusunda ancak kadınlarda haklı bana yazıyorsa herkese yazıyor yani tabiri caizse dişi sineğe seni seviyorum diyen insanlar var bunlarda her gördüğü kadına yazıyor kadınlar da yani sende aklında kurt oluşuyor haklısın da
... İnsan kendi dünyasında özel ise karşı taraftaki kişiye özel olur bunun için de vefakar kalbi güzel değer bilinci insanı bulursanız herşeyde değer sizin olur
Bu arada ön yargınızda var ne kadar dişi sineğe seni seviyorum diyen insanlar olsa da burada kadınlara mesaj atmayan insanlar insanlar var bunlarda o dediğim kendi iç dünyasında özel insanlar bunlarda sizin düşündüğünüzün farklı modelini düşünüyor yani bir tık üstü
Boyle bir ortamda mesaj almadan nasıl özel hissedebilirsiniz acaba? Tuhafsiniz Hee! Sohbet etmek farkli bir sey flörtlesmek farkli, isteyen olursa sohbet ederim
Burdan bahsettiğimi nerden çıkardın
Ben kadınlara güvenmem zaten maks takılmak için konusurum o da kısa süreli
Kısacası konuşmuş oluyorsun, konu güven değil
Konuş yav keyfine bak bişey mi dedik
başkasına yazıldığını bilemem tabi, ama her yazanla konuşamam, çünkü herkesle anlaşamam, mesafeyi korumak gerekir, araya özel girerse telefonuda ona özel yaparız...
Öyle düşünmemen gerek. Her insan aynı değil sizin bu yaptığınız bir yargı. Yargıyı yapanlar kendisinin yaptığı bir durum.
Ben yazma gereği hissetti ise bana deger vermiştir
Bana deger verene deger veririm
İki lafın belini kırarmamak için kimseyi kırmam
Ama herkesle aynı muhabbeti yapmam muhabbetim kişinin bana yansıttıgıdır kişiye özeldir
çok nadir mesajlara dönerim genelde asla dönmem
Normal sohbet sonuçta. Yüce gönüllüyümdür😂
Zaten öyle ki benim dm kutumdakiler seninde dm kutundadır o kadar eminim ki djndj
İşte olduğum zaman evet ama evde zaten girmem yoksa sabaha kadar zaman nasıl geçer
Trende ayrı vagonda basbasa yolculuk yapmak en doğal hakkın
Hayır soruları zor soruyorum özel hissetme konusuna katılıyorum ….
ama bunu iletişim olarak söylemelisin
Her yazanla sohbet edecek bi vakit yok zaten hemde bin kisiye ayni msjlari atan insanlardan bizene
Burada taşlama sanatının inceliklerini görebilirsiniz kızlar. Yazar hanımefendi siz ilgi manyağı basit genelde ahlaklı özelde fingirdek hanımların ilgi budalaligini ifşa etmiş:)
Ne münasebet
İçimden geldi :(
Hayır, dm kapalı olduğu için yazmaları pek mümkün değil.
Ona yüce gönüllü mü diyorlarmış :D
Ahahhaa maksat ayıp olmasın
yuh sen bu kadar güzel miydin
Kedimle olan fotomda daha tatliydim
Sararsa devam edilir ama boş yapan biriyse devam edilmez
Yok ben sıkılıyorum
Var öyle arada geliyor bana da
Acaba benim için öyle düşünen var mı
Mesaj kutumu kapatıyorum 😂😂
Herkesle konuşmam.
Kaşarlwr yapar onu
Öyle demezsek
Nie
Kimse yazmasın diye bütün uygulamalarda DM kapalı
Özel olanla zaten yol yürürsün
Tabi tabi hiç kıramam😀
Sohbetine göre değişiyor 😂
Doğru bir yaklaşım ama kanıtlayıcı da bir yaklaşım
Değilim.
Değilim.
yok ya uğraşamam ben
Birinden biri mutlaka düşer diye yazarım tabi
Değil misin
Yessss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?