Aslında en sevdiğim serisi bu kasadır hidrolik direksiyon 95 6. ayından sonra geldi 96 da yüksek göğüse geçti gençliğimin en güzel arabasıydı orta gelirli insanlar binerdi o dönem bizde 93 şahin vardı keşke slx imiz olsa derdim.
reklam benim kanalda abone olursan bildirimleri açmayı videoları beğenmeyi unutma yorum yapmayı unutma 1993 1994 1995 1996 orta kasa slx in reklamı bu yüksek göğüs çıkana kadar 1996 6 aya kadar bu reklam vardı 1996 6 aydan 1996 6 aya kadar
200 basan tofaş lar yerli avrupa doğan slx 180 lik gösterge olanlarda fabrikasyon hidrololik dirrksiyon vardı 1993 model doğan slx de bizim 2003 senesinde iken 2008 de sattı babam mezarlıkta ağaca vurdu bagaj kapağını kabortacıya vermemek için yoksa tofaş güzeldir şimdiki albea lar egea linea vermiyor doğan slx zevkini sonuçta arkadan itişli doğan slx ler karlı havada az yanlamadık onla güzel anılarım vardı
ilk arabamı 2015 yılında aldım yıllardır hayalini kurduğum sade orjinal bordo 95 slx ti çok keyif aldım ama şunu anladımki hayallerim bayatlamıştı o güzel insanlar o güzel slx lerine binip gittiler :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aslında en sevdiğim serisi bu kasadır hidrolik direksiyon 95 6. ayından sonra geldi 96 da yüksek göğüse geçti gençliğimin en güzel arabasıydı orta gelirli insanlar binerdi o dönem bizde 93 şahin vardı keşke slx imiz olsa derdim.
reklam benim kanalda abone olursan bildirimleri açmayı videoları beğenmeyi unutma yorum yapmayı unutma 1993 1994 1995 1996 orta kasa slx in reklamı bu yüksek göğüs çıkana kadar 1996 6 aya kadar bu reklam vardı 1996 6 aydan 1996 6 aya kadar
benimde en sevdiğim kasa bu avrupa kasa hidrolik direksiyon 180 basan doğan slx vardı bizde
200 basan tofaş lar yerli avrupa doğan slx 180 lik gösterge olanlarda fabrikasyon hidrololik dirrksiyon vardı 1993 model doğan slx de bizim 2003 senesinde iken 2008 de sattı babam mezarlıkta ağaca vurdu bagaj kapağını kabortacıya vermemek için yoksa tofaş güzeldir şimdiki albea lar egea linea vermiyor doğan slx zevkini sonuçta arkadan itişli doğan slx ler karlı havada az yanlamadık onla güzel anılarım vardı
bizde 2003 de doğan slx vardı 2008 de sattık avurpa kasa hidrolok direksiyon du
ilk arabamı 2015 yılında aldım yıllardır hayalini kurduğum sade orjinal bordo 95 slx ti çok keyif aldım ama şunu anladımki hayallerim bayatlamıştı o güzel insanlar o güzel slx lerine binip gittiler :)
bizimki de 1993 model ve vişne kırmızı idi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!