Sohbet uygulamasında calişan kız hakkında ne düşğnğrdünüz?

20 yasındayım. Üniversite okumak istiyorum fajat babam istemiyor üniversiteyr gitmemi ben senin masraflarını karşılayamam dedi. Saygı duydum 1 sene okula gitmedim çaliştim. Yarısını o aldı paranın yarısı benim oldu. Ama grcrn ay saglık sorunum yüzünden işten ayrılmak zorunda kaldım. Bana hiç para vermiyor kişisel ijtiyackarım bilr alamıyorum. Bu yüzden internetten calişacagım lütfen yargılamayın. Yaptıgım hoş degil ama en son seçeneğim bu

Sohbet uygulamasında calişan kız hakkında ne düşğnğrdünüz?
Cevapla