









Oha ya köpek resmi mi o :D
İlk defa görüyorum. Önceden bunu yapsalar kavga sebebi olurdu şimdi kendileri mi yapıyor :D
Garip...
Bu efektin nekadar yaygın olduğunu bilmiyor musun
Biz bunu lise dönemlerinde şaka olarak yapardık photoshopla :D
Sonra kavga sebebi olurdu :D Şimdi kendileri yapıp bir de internete yüklüyorlar :D
Ulan vallahi yaşlanıyorum ya :D
fenomen demişsin de kimse tanımıyorki nasıl fenomen bu:) bir de kızda çok abartılacak birşey yok.
Bu kız geçen burda burnunu sormamış mıydı koca memelerini açarak 😀😀 lensler yakışmamış ama kızın yüzü sevimli, hoş..
Güzel ama boş. Cidden acıyorum bazı kızlara tablo gibi güzellik var iki gram beyin yok harcıyorlar kendilerini boşa.
Cevap
46Cevap
iyi de bu hatun neden fenomen? biz niye tanımıyoruz? bir yeteneği falan mı var? evet güzel ama çok güzel değil bence hele o efektli fotograflarla nasıl fenomen olmus anlamadım
Daha çocuk bu... Çoluk çocuğa akıllı telefon verilmemeli.
Makyajını sildiğinde sıradan bir yüzle burun burunasın, net.
Neden fenomen bilmiyorum görüntüsüyle olduysa her zaman ki gibi herşeyi abartan milletimiz bunda da kayıtsız kalamamis😑
İgrenc bisiy bu hani mini etek giyipte sokakta kimse bakmasin diye cekistiren hata raporu tipler varya kainatta kendi merkezli evren modeli zanneten tipler he iste onlardan les gibi kokar simdi bu moruk akintisi gelipte kicini yikamaz bu kesin
gizliden kendi fotosunu atıp bir de fenomen demiş ya komik ergen seni :D
bu aralar beş para etmez makyaj güzelleri öyle hızlı fenomen ouyo ki fiyuu bu iyi bile :D
ilk defa görüyorum
olsa olsa yokluktakiler. com un fenomeni olabilir
Ben minyon sevmiyorum bana gore siradan baskan.
Arti neye gore kime gore fenomen?
Ben tonlarca makyaj yapmadığım halde yakışıklıyım, birde bunun gibi makyaj yapıp fotoğrafı efektlerle donatsaydım nasıl bir afet olurdum ;)
Yakışıklımısn hahaha
@idontknowwhyiamhere aksini iddia eden kişinin fotoğrafı olmaması daha gülünç
Hesabımı yeni açtım fotomu hemen koyarım
Koydum istersen soralim kiyas yapalim :)
@idontknowwhyiamhere yapalım farketmezde saçını sıfıra vurmamalıydın :d
Ben yakisikli oldugumu idda etmedim senin gibi , ama eminim her halimle iyiyim be
@idontknowwhyiamhere valla ben iddia ediyorum, insanın kendini beğenmesi hoş bir şey, cümlelerimde yanlış değil, çoğu kadından da duydum yani, 1.81 boyum var, düzenli spor yaparım, 5 çeşit parfüm sıkmadan dışarı çıkmam ;) İddia etmedim diyosun ama her halimle iyiyim diyorsun kendinle çelişiyorsun, kıyaslamaya girmeye çalışıyorsun amacını da anlamış değilim. İstersen soru sorabilirsin, bakalım kim daha iyiymiş.
ben yeniyim burda sen yap
Bilmiyorum nasil oluyor
Ayrica 5 pardumu ayni anda sikman kokunu guzellestirmez igrenclesturur o ne oyle baycanmi insanlari
@idontknowwhyiamhere paylaş-->soru sor kısmından fotoğraflarımızı yükleyerek fikirlerini alabilirsin :)
@idontknowwhyiamhere yürüyen parfümüm ben :D
Yaptim galiba
@idontknowwhyiamhere valla ben göremiyorum link at :D
Bidaha bak
Çok tatlıymış yenı gördum demekkı fenomen değil menemen olmuş
1 ergen çıkıyor, diğer ergenler de onu fenomen yapıyor. Ayrıca ilk defa görüyorum.
gözleri lens bir kere, varoşluk akıyo lensler cıkarsa bir hic
kendi fotolarını fenomen diye mi attın naptın :D
Cicikleri feyk, küçük daha bu ablası
Havalı kızlardan nefret ederim
Bende öyle kesnlikle
Küçük daha bu abisi gozlerde lens
19 yasnda
Yani küçük. Dikkat cekmeye çalışan olgunluk aşamasına geçmeye çalışan egosunu tatmin etmeye calisan siradan bir kiz
Kimki bu ne yapmış fenomen olacak
Hahaha gordum tabi burda baya😂😂
İlk defa gördüm la bu kız kim mk
İtici lensleri artı neyi var çözemedim
Nerde fenomenmiş bu kız
Bumu güzel? suratında 20 kilo boya var
Fenomen dedin ama tanıyamadık...
Soruyu soranın kendisi mi acaba :D
Sevgiye aç bir ergen işte.
Niye fenomen ne yapmış ki
makyajın hikmetleri :D
Fenomen mi? Ben neden hiö görmedim ya
Kermcan durmazla felan fotolarivarbaya insgtarmda
tanımıyorum..
ve bir özelliği yok..
nasıl fenomen bu tanıyan yok :D
Guzel diyemi fenomen olmus
Bu görsellikle umrumda bile olmaz
Fenomen mi bilmiyorum ama yüzü güzelmiş
Gece gece iyi güldük.
saçma biri gibi görünüyor
Bu kim köpek :D Önüne gelen fenomen oluyor
İlk defa gördüm daha da görmem
bu kim neden fenomen oldu
güzel degilgözler de lens gibi
Kız iyide fenomen falan değil :)
daha yeni gördüm bu kızı
Yeni gördüm kim bu ya
benı baglamıyor işim olmaz
Kim ki bu
Instgram ve snap fenomeni yakndan takip ediyorm instgmi kapatms snap cekiiikgooz
30 yıllik bakirim yinede hic etkilenmedim :D
Bunada kalkma bee
Hiç-bir sey
Fena değil idare edermiş :D
çok çirkin
Ilk kez gordum
kim ki bu
güzel gülümsüyor
Makyaj güzeli.
Fenomen mi?
Tipsiz bu
Bu kim bro :D
ilk defa gördüm
Cok tatli
Tanimiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar