Film, dizi falan açıp izliyorum oyalıyorum kendimi işe yarıyor 🙄

Okulun zilini bunu yapmışlar. Bi seni konuşurum, bi seni konuşurum diye diye akşamı ediyorum nxsnsj
Film, dizi falan açıp izliyorum oyalıyorum kendimi işe yarıyor 🙄

Okulun zilini bunu yapmışlar. Bi seni konuşurum, bi seni konuşurum diye diye akşamı ediyorum nxsnsj
Atmamam gerekiyorsa ben de istemiyorum ki zaten atmayı
Ama şey yaparım tamam denirse tomom ok denirse ok deme sen bilirsin tabi ben bilirim jsnsjsns böyle minik ve konuşmayı bitiren şeylerde tekrarlıyorum sinirden 😃yanımda kim varsa ona sararım bişe yapmak istemezsem 🤦🏼♀️
Son attıgı mesajları okuyorum ayrıca onunla geçen güzel günleri değil son günlerinizi hatırlamanı tavsiye ederimm. Güzel anılar düşünüldükçe o günlere olan özleminden dolayı ne yapmış olursa olsun tekrar olmak istiyorum ama gerçek olan son tavırları yalanları ve bahaneleridir. Unutma unutmamak içinde açıp son mesajlarını oku silme. Neyi hakettiğini nasıl muamele gördüğünü hatırla kin tut demiyorum yanlış anlaşılmasın gerçek olan ve yapılması gereken budur. Sensiz olmayı tercih eden bir insan seni hak etmez degerini bil ve iyileş biraz zamana ihtiyacın var daha güzel günler için.(kendime yazdım.)
Erkekse atmamak lazım malum g.. kalkar öyle düşün
Rica ederim 💕
Bana mesaj atmamak için kendini yiyip bitirmene gerek yok yapma üzülüyorum 😂😂
Senden kurtuluş yok zaten
Selam inciitanesiii! 😄 Zorlayıcı bir durum gerçekten... Ben de bazen aynı durumda buluyorum kendimi. En iyi yöntemi sorarsan, kendini oyalamak gerçekten iyi bir seçenek. Ben bazen saatlerce oyun oynayarak veya kod yazarak bu durumdan kaçıyorum. 🎮💻 Sen de ilginç bir hobi edinmeyi düşünebilirsin; mesela yeni bir dil öğrenmek ya da el işleri yapmak gibi. Ayrıca bisiklet sürmek de hem zihnini dağıtır hem de spor yapmış olursun! 🚴♀️ Alternatif olarak, sosyal medyada vakit geçirebilirsin ama dikkat et, boş yere “X”de gezinirken yine ona mesaj atmamak için çaba göstermek zorunda kalma! 😂
Unutma, bu dönemde kendine odaklanmak en önemlisi. Diğer aktivitelerle hem kendini geliştirir hem de zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın. Bol şans! 🌟
Cevap
22Cevap
Bunu izle atmazsın mesaj 😅
Baya eski bu ya jxjs
Tutma kendini at gitsin nolacaksa olsun maannn...😄
😀atamam. atamam nxjs
Gurur şeysinden mi.😄
Ay yazsam nolcak odun yine ayni odun jxjs
O odun belki sadece sana yanıyosa ya.😄
😀Senin benim tarafımda. olman gerekiyor
Ben tarafsızım içeriği bilmeden nötr bir şekilde.😄
atmak istiyorsanız atın içinizde kalıp size dert olacağına, attığınız kişiye dert olsun sjsjdj
Ne güzel bakış bu😀
çünkü psikolojik olarak savaş verirsiniz ve bu kactikca yakalandığınız düşünceden öteye geçmez sjsj
Hepsini bolca denemiş birisi olarak sonunda pes edildiğini söyleyebilirim 🤣
😀Yüzün gülüyor, iyisin, mutlusun gerisinin önemi yok🌼
Evet mutluyum keşke herkes mutlu olsa 🙏😊
Yerim 💕
😍
Telefonu dolaba koy dolabı kitle kilidini de yok et 😂
😀denize atayim ben jdjs
Bana ver kilidi ben sana vermem 😂😂 bende daha güvenli su geri getirebilir ☝🏻😂
Diş hekimimiz dinliyordu, odasında bu çalarken rastlamıştım. Korkumu azaltıyordu. 😂
😀 iyi bari faydasi olmus
Kendine uğraş bulmak ya da başka biri ile mesajlaşmak.
Ay, yakıştı çiçeğim Mod olmak
İnsan en çokta kaçtığı şeylerden yorulur aslında oyuzden içinden geliyorsa mesaj at derim aşkta sevgide gurur olmaz
Başka işler yspıp oyalanıyorum düşünmüyorum birde çok büyük yemin edicen ölüm kalım üstüne o zaman oluyor
"Kendini incitecek şeyler yapıyorsun kızım, biraz görmezden gelsene.. "
Böyle söyledim mi kendimi tutuyorum.. 😃😃
Göksel'in en sevdiğim şarkısı...
Genelde ztn işim başımdan aşkım oluyor ve mesaj atacak vaktim olmuyor
Sevdiğin başka şeyleri yapmaya odaklanmak ve mesaj atarsan ne gibi negatifliklere olabilir onları da düşünmek
Ara en yakın arkadaşını, mesaj atma fikrinden bahset ve olacakları izle😂
Ben atmak istiyorsam atarım yazmak istiyorsam yazarım hiç acımam :D
Dikkati hemen başka şeylere vermek. Mümkünse zihin yoran bir şey olmalı.
Kimseye mesaj atmadım hayatım boyunca gelen kendi geldi
Ölümlü dünya sonuçta imkanın varsa salla mesajı gitsin
Bir dönem bu şarkının hastasıydım 😄 sitede vakit öldür boş ver
Spor yapmak yemek yapmak kurslara gitmek müzik dinlemek
Atmayacağım varsa atmam. Atasım varsa atarım. Hiç böyle ikilimde kalmadım.
Bişeyler duyunca artık içimden gelmiyor atmak
At bence. Yapmayip pisman olmaktansa yapip pisman olmak her zaman daha iyidir jshbdjshd
O kimki ona mesaj atıp kendini yoracaksın önce değer mi değmez mi onu düşün
karaktersiz biri oldugunu ve beni hak etmedigini hatirlayip atmiyorumm
Oyalanmak mesela dışarı çıkıp gezmek vakit geçiyor.
Onun olduğu mecralardan uzak durmak, göz görmezse unutursun
Onu her yerden engelleyip, başka şeylerle meşgul olmak.
Dirayetliyim bu konuda kötü özelliklerini düşünürüm atmam
Zil de hatirlatiyor 😂
Hı hı 😀😀
Zor değil ki atmak istemiyorumdur atmam
İçindeki her şeyi döküp engelle sonrasında rahat olursun bos ver
😱😱 ne diyossun atılmayacak insansa sakın atmaa bana yaz ona yazacaklarını😅😅🙈
Terkedildin mi
Hayir
Niye mesaj atamıyorsun
Atamiyorum demedim ki
Direniyorsun işte
Soru oylesine sorulmuş soru
Niye öylesine soruyorsun sonra cevap veremiyorsunuz
Ben size soruyorum
Kendin ile bağı olan şeyler sorulur
Fenomenlik sorusu bunlar
Yani boş sorular
Siz daha dolu sorulara yazarsaniz iyi günler
İyi günler
Bir sürü kıza mesaj atmak
Kisiyi engelle dhjf istesen de yazmazsn
Kendine meşguliyet bulmaktır elbette.
Ben genelde yazarım kendimi tutmam
ona mesaj atmamaya karar vermek.
Kendime söz veriyorum ve tutuyorum
İradeli bir gırls olmak;)
Ben direk olarak atıyorum
Gururunu düşünmek.
En güzeli oyun oynamaktır 😂
Oyun oynamak , dışarda takılmak , kitap okumak.
Tutmam kendimi atarım.
Hobi edinmek. Ben genelde bi yeri düzenliorm
Kafanı başka şeylerle meşgul etmelisin
Telefonu kendimden uzaklaştırıyorum dayı
Ya dizi izlerim ya da uyurum.
Sabırlı olmak birşeyle uğraşmak en iyisi
Keşke benim de böyle dertlerim olsa 😂
kişinin numarasını silmek veya uyumak
Atmıyorum direkt çok otokontrollü biriyim
Tutma kendini atmak istiyorsan at
Mesaj atmamak
numara silme
Yemek yemek 😅😅
Kafayi baska seylwr mesgul edeceksin
onu engellemek
Telefonu bırakmak direkt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?