Sosyal medyada kadınların yaptığı her şey hoş karşılanırken neden erkeklere abazan deniyor?

Arkadaş arasında konuşurken yaşı küçük biri "abi Instagramda takip etmediğin kadın kaldı mı?" diye takılmıştı. Halbuki ünlüleri takip ediyordum. Bunu da açıkladım ama millet "niye bu kadar kafaya taktın çocuk alt tarafı şaka yaptı" dediler. Ben de "bu devirde erkeğin abazanlığını takip ettiği kişi sayısına göre belirliyorlar" dedim. Ne yazık ki böyle şeyleri kafaya takmak gibi bir huyum var. Yanlış anlaşılmaktan, tanınmaktan korkuyorum.

Sizce erkeğin sosyal medyada fazla kişiyi takip etmesi abazanlık mıdır?

Kadınlar çok fazla kişiyi takip edince neden hakkında böyle şeyler söylenmiyor?

Sosyal medyada kadınların yaptığı her şey hoş karşılanırken neden erkeklere abazan deniyor?
Cevapla