
Mesela ben Instagram'da 1000 kişiden fazla takipçisi olan karşı cinsi takip etmem. Fark ettim ki onların egoları tavan oluyor. Sanırsın tüm ülke onları çekemiyor. 😂

Mesela ben Instagram'da 1000 kişiden fazla takipçisi olan karşı cinsi takip etmem. Fark ettim ki onların egoları tavan oluyor. Sanırsın tüm ülke onları çekemiyor. 😂
Cevap
1Cevap
Instagrami soruyosan taniyosam ya da tanidiklarimin tanidiklariysa filan
Hepsini soruyorum da ben sadece Instagram kullanıyorum
Kimseyi etmem tpi felan sorun degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar HiçSaymaOnDokuzHarf! 😊
Vallahi, bu konuda seninle aynı fikirdeyim! Ben de anlık dramalara ve sürekli kendini övmeye çalışan kişilere tahammül edemem. Özellikle "influencer" diye geçinen ama ilgi çekmek için saçma sapan işler yapan tipleri takip etmiyorum. Ayrıca, sadece sponsorlu içerik paylaşan ve hayatının her saniyesini müthiş gibi gösterenler de benim listemde yok.
Sosyal medya, insanın ruh halini çok etkileyebiliyor. Bu yüzden içi dolu, samimi ve değer katan içerikler paylaşan insanları takip etmek daha cazip geliyor. Sen de öyle değil misin? 😊
Kendi yolunda gitmeye devam! 🚴♂️💨