Arkadaşlar 30.500 TL'ye bu telefonu aldım sizce iyi mi?

Önceki telefonun poco X6 pro ve kamerası hiç güzel değil daha çok kamera odaklı bir telefonu istediğimden honor 200 pro'ya geçmek istedim ve bu telefonu sipariş ettim sizce doğru mu yaptım yoksa yanlış mı yaptım bu fiyat bandında alınabilecek en iyi cihaz bu mu
Arkadaşlar 30.500 TLye bu telefonu aldım sizce iyi mi?
Arkadaşlar 30.500 TL'ye bu telefonu aldım sizce iyi mi?
Cevapla