Çok üzülmüştüm benden ayrıldığında, konuşmadan anı bitmişti
Şimdi ise 2 mesaj atmış ama ben herhalde uyanmayınca silmiş
Ne yapmalıyım sizce?
Çok üzülmüştüm benden ayrıldığında, konuşmadan anı bitmişti
Şimdi ise 2 mesaj atmış ama ben herhalde uyanmayınca silmiş
Ne yapmalıyım sizce?
Cevap
3Cevap
sevişesi gelmiştir. hiçbişey yazma. engellemedinmi onu henüz?
rüyamda seni gördüm vs diyecektir. pis yalancı boş ver uzak dur
Öyle biri değil ve saygı içinde sessiz sakin bitirdik diyebilirim
Engelleme durumu olmadı o yüzden
engelle. gene üzüleceksin. gene bırakacak seni. gece yarısı mı yazmış?
Evet ama şimdi yine yazmış dhhdhdhsgd
yazar. engellemelisin
seviştinizm i ?
Hayır
Ne yazdığını sor bence uyuduğunu belirt sma yüz verme sakın
Nasıl bir şekilde sorabilirim?
Mesaj atmışsın uyuyordum görmedim önemli bişey yok değil mi? De
Mantıklı ama fazla yumuşak
Benzer bir şey yazılabilir
Ben demeden yine kendisi yazdı jdjsjsjshs
Ne diypr dkdnkend
Gün içinde bana dönüş yapar mısın yazdı
Görmemiş gibi yap demek ki kendine güveni yok silmiş çünkü ciddiye almaya gerek yok.
O kesin zaten
😔
Yazma daha çok kudurur senin onu umursamaman daha çok sinir eder onu
Öyle olmuş oldu
Şimdi kendisi yazdı
Bana gün içinde dönüş yapar mısın diye hdhdhdgdgsgs
Yapma o aramak isterse arar sen onu ararsan onu onemsedigini düşünür
Yok yok asla aramam
Ben yanıtını verdim
Gerisi kendinde
Keşke hiç cevap vermeseydin bile
Gün içinde müsait olunca bana dönüş yapar mısın demiş
Kaba biri değilim
Öyle bıraksam içim içimi yerdi
boş ver kaba olmamaktan hâyir görmemişiz sen de ol zaten senin naifligini bildiği için böyle geliyor
Doğru
Gelmiş iyi bir ayrılığı hak ediyoruz diyor
Yedim bir güzel , nahiflik kalmadı tabii
Hakkımı da haram ettim, her ilişkide de beni ara dedim
Ay bu taktik asla bitmiyor erkeklerin iyi bir ayrılık aynen tam da kızın duygusal yönünden vurma manipülasyonu iyi yapmışsin
Yok ayol delirdim
Mal herif
Ona yaz söyle ne yazmistin diye
Kendisi yine yazdı hdhdhdgsg
Seni unutamıyor iste
İyi oluyor o vakit
Kac yasindasin
25
Kendisi
29
Sana yaziyormu
Baktı kimse yok ve boşta
5 yıllık bir ilişkiydi
Öyle biri değildi kendisi ama tabii insan sonuçta bilemiyorum
Hayır yoktu
hiç bişey yazma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum!
Öncelikle, eski sevgilinin sana yazıp sonra silmesi bir şekilde seni düşündüğünü ve belki de bir şey söylemek istediğini gösteriyor. Bu durumun seni üzdüğünü biliyorum ama hemen tepki vermek zorunda değilsin. Belki bir süre düşünmek iyi olabilir. Kendini nasıl hissettiğini ve eski sevgilinle tekrar iletişim kurmanın sana nasıl hissettireceğini bir değerlendir. Eğer kendini hazır hissediyorsan ve hala konuşmak istiyorsan nazik ve net bir mesajla ona ulaşabilirsin. Ama unutma, kendi mutluluğun ve huzurun her şeyden önemli.
Kendine dikkat et, kafanı dağıtacak şeyler yap; belki biraz bisiklet sürmek ya da sevdiğin bir müziği dinlemek iyi gelir. Çok takılma, her şey zamanla yoluna girer. 💪🎧🚴♂️