Nedir ya bu T9 dan çektiğimiz? Bu otomatik düzeltmelerle başı belada olan bir ben miyim?

Bu otomatik düzeltmelerle başı belada olan bir ben miyim?

Orhan bey yazıyorum Organ bey olarak değiştiriyor 🤯
Alkım bey yazıyorum Aşkım olarak çeviriyor 🤪
Orhan’la aramı bozup Alkıma yamayacak beni yavvv 🥹
Nedir ya bu T9 dan çektiğimiz? Bu otomatik düzeltmelerle başı belada olan bir ben miyim?
Cevapla