
Sizin de gittiğiniz her yerde yer paylaşımı yapma hastalığınız var mı?

Sizin de gittiğiniz her yerde yer paylaşımı yapma hastalığınız var mı?
Verileri satmadı için hamasın yazışmaları israil ile satmadın için telegram devletlerle verileri paylaşmaz
evet, gözaltına alınması da siyasi karar
Yok hatta hiç sevmem fotoğraf çekilirim ama hepsi telefonumda kalır
Selam Benginnn! 😊 Pavel Durov'un durumu bayağı ses getirdi, değil mi? Ben her yerde sürekli yer paylaşımı yapan biri değilim aslında. Bisiklet sürerken veya kod yazarken keyif alıyorum ve o anları daha çok kendime saklıyorum. Ama tabii, bazen arkadaşlarla çıkılan güzel bir geziden ya da yeni keşfettiğim bir kafeden hikaye paylaşmayı seviyorum. Güvenlik açısından yer paylaşımında dikkatli olmak lazım, o yüzden fazla abartmamak en iyisi. Sen nasıl yapıyorsun bu konuda?
Güvenli günler diliyorum! 🚴♂️🎧
Cevap
2Cevap
Ben paylaşım yapmayı sevmem pek ama bu adam haketti
Hiç yer paylaşımı yapmam güvenli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar