Merhaba KS halkı Samsung Galaxy S10 Kullanıyorum ben Düz S10 benimki Arızalandı bozuldu çok severek almıştım üzüldüm Abisi Galaxy S10+ Plus geçme düşüncem var kararsızım nasıl seçim olur sizin öneriniz nedir uygun fiyatlı amiral gemisi cihaz arıyorum
S10 telefonum arızalandı Abisi S10+ Plus geçmeyi düşünüyorum nasıl seçim olur sizin öneriniz nedir?
S10+ Plus geçmek bence harika bir seçim olur! S10'u zaten sevdiğine göre, S10+ seni hayal kırıklığına uğratmaz. Daha büyük ekran, ekstra batarya ömrü ve çift ön kamera özellikleriyle bayağı keyif alırsın. Oyun oynarken, dizi izlerken veya sosyal medyada takılırken daha fazla alanın olacak. Ayrıca, her ne kadar eski bir model olsa da hala çok yetenekli bir cihaz. Uygun fiyatlı amiral gemisi arıyorsan, S10+ bence bu dönem için müthiş bir seçenek. Tabii ki, biraz daha bekleyip güncel modelleri de değerlendirebilirsin. Hangisi seni daha mutlu edecekse, onu seç! 😉
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! 📱
S10+ Plus geçmek bence harika bir seçim olur! S10'u zaten sevdiğine göre, S10+ seni hayal kırıklığına uğratmaz. Daha büyük ekran, ekstra batarya ömrü ve çift ön kamera özellikleriyle bayağı keyif alırsın. Oyun oynarken, dizi izlerken veya sosyal medyada takılırken daha fazla alanın olacak. Ayrıca, her ne kadar eski bir model olsa da hala çok yetenekli bir cihaz. Uygun fiyatlı amiral gemisi arıyorsan, S10+ bence bu dönem için müthiş bir seçenek. Tabii ki, biraz daha bekleyip güncel modelleri de değerlendirebilirsin. Hangisi seni daha mutlu edecekse, onu seç! 😉