Öncelikle Selamün Aleyküm Cümleten Oruç Tutan Kardeşlerim Yüce Allah Tutmuş Olduğunuz Oruçları Kabul Etsin İnşallah Amin Ben Yakın Zamanda Kendi Kullanmış Olduğum Akıllı telefonumu Değiştireceğim de Samsung Marka Akıllı telefon almayı düşünüyorum Diğer Markaları da Araştırdım Ama Samsung Benim için yeri değeri Başka Kendime 2 model belirledim Samsung Galaxy Note 10 Lite mı? Almak daha doğru seçim yapmış olurum ya da S20 Fe alarak mı? Doğru seçim yapmış olurum Yardımcı olursanız sevinirim 😊 bu ikili arasında gidip geliyorum Samsung Note 10 Lite ve S20 de arasında
Ben Yakın Zamanda Telefonumu Değiştirmeyi düşünüyorum Samsung 2 model arasında kaldım Note 10 Lite mı? S20 fe mi? Alayım?
S20, Exynos 990 chip set kullanıyor 7 nanometre, Note 10 Exynos 9810, 10 nanormetre bir defa SoC olarak, 990 daha iyi ve daha ileri transistör aralıkları var ve daha nitelikli, az güç tüketimlü çip. Grafik işlemci olarak, 800 mhz 990, 572 mhz 9810 yani, GPU olarakta Mali g77 olarak, S20'nin daha iyi ve global yorumlar olarak daha mobil oyunlarda, artı puan almış. Performans olarak, S20, kullandığı Exynos 990 ile daha kaliteli, daha hızlı ve daha düşük litografi kullanılan chip seti kullanıyor. Aşağıdaki karşılaştırmaya bakarsanda, sayısal değerler bakımındanda ortada farkı S20'nin.
.
Kullandığı İsocell sensörler ve sony sensörler bakımından pek farkları yok. Birbirlerine pekte üstünlük kuramazlar, ikiside aynı kullanım deneyimini verir. Batarya depolama benim için önemli, ikiside zaten 4500 mah batarya kapasitesine ve 25w aslında düşük hızlı şarja sahip. Ekran gövde oranı bakımındanda ikisine de milimetrik farklar dışında aynı gibi. Biri 6.5 inç biri 6.7 inç yani aynı diyebiliriz. İkiside, one UI 2.0 arayüzünü kullanıyor, ama S20 Eylül ayındaki, Android 12 güncellemesini alır çünkü Android 11 güncellemesi mevcut, S20 FE'nin ama Note 10'nun global ağlarda bulamadım. Yani yazılım yönünden de S20 donanım gibi önde diyebilirim. Gerisi sana kalmış. Kolay gelsin.
Rica Ederim 😊💖 Yani Şimdi Tabi Samsung S20 Düz olanı diyorsan Düz S20 Fe Olandan Biraz daha iyi donanım olarak Ben aslında Bu 2 Cihazı almayı düşünmüyorumdum da Pek Benim Asıl aklımda S10+Plus Vardı S10+ Plus olmazsa S20 vardı ama maalesef s10+Plus stok Azlığı Yaşıyor fiyatlar bayağı artış yapmış durumda s20 Desen pek düşmedi ama s20 5000 TL s20 fe seviyesine inse O zaman s20 derim Bakalım Nasıl olcak göreceğim İnşallah fiyatları yükselmez fazla s20 fe ve Note 10 Lite Önerin İçin çok teşekkür ederim 😊 Peki sen olsan bu ikisi arasında hangisini alirdin kendine s20 fe mi note 10 Lite mı?
bu telefonda yeni çıktı özellikleri süper ve pubg da ultra hd yapabiliyorsun kamerası 180 mp ön kamera 40 mp diye biliyorum gayett yanii :) yeni çıktıgın için biraz fiyati yuksek sanırım ama ben bunu alırdım ya çok iyi ✌👍
Biraz mı? Yüksek 😅 Ohaa Diyorum Yani 😂 Bu fiyata cevabım bu 16 Bin TL Fiyatında Bu telefon Bence benim görüşüm Bu Fiyata akıllı telefon almaya değmez hiç S20 Ultra Olabilir ama bu çok aşırı pahalı zengine sorun yok tabi 😅 Fiyatı dışında evet Çok Acayip muhteşem bir akıllı telefon Şimdi modelini söylerim de söylemiyorum sen söylemediğin için bende söylemiyorum 😅 şifreli Konuşuyorum yani 😉 Peki 5000 TL Bandında alacak olsan hangi akıllı telefon alırdın
Evet biraz oha haklısın ama özelliklerini duyunca baya iyi yaaa süper bir telefon bence bu son çıkan telefonların en iyisi olmalı ciddiyim Ultra Özellikleri var oyunda gayet iyidir canavar gibi ben sevdiim evet fiyat biraz uçuk ama kamerası ram baya iyi oyundada iyi oldugunu düşünüyorum bir telefon var oda inici favorim Xiomia pocoX3 buda harika oyun kalitesi veriyor hızlı :) ben bunlardan ikiisini alırdım yaaa 2 si İlgimi Çekti Sade 😂✌
Yani Evet Bu Telefon 5000 TL Bandında seviyesinde olsa Misal ki Bu seviyeye kolay kolay düşmez Düşerde düşse bile biraz zaman geçmesi gerekiyor Fiyatı dışında Gerçekten Benimde çok beğendiğim Amiral Gemisi Samsung Üst düzey akıllı telefonu Samsung her zaman Akıllı telefon konusunda Çok başarılı firma Ama bu telefonda en son çıkardığı Gerçekten Çok iyi Ama Samsung eleştirdiğim ve bayağı kızdığım yönü var oda nedir diye soracak olursan Ya Arkadaş Samsung Neden Şarj cihazıni adaptörü kaldırır ki kutudan sadece Telefon çıkıyor buna Gerçekten kızdım Telefona o kadar paralar ver tamam verdiğin paraya değiyor performans kalite kamera diyecek sözüm yok Gerçekten çok güzel iş çıkarmış Samsung ama kutudan şarj cihazı kaldırması çok büyük yanlış oldu Şimdi Benim sorduğum bu sorumda ki 2 si arasında kaldığım s20 fe ve Note 10 Lite Note 10 Lite Kulaklık girişi var kutusundan kulaklık çıkıyor Note 10 Lite ama s20 fe kutudan kulaklık çıkmıyor Orda s20 fe eleştirdim Kulaklık girişi olmasa bile kulaklık çıksaydı kutu içinden Ama çok önemli değil kulaklık olmasa da çok büyük eksi olmaz ama Şarj cihazı adaptör olmaması çok büyük eksi birde ayrı olarak ona para vermek zorunda kalacaksın Ama telefon çok güzel buna sözüm yok umarım Samsung bu yaptığı saçmalığı devam ettirmez şarj cihazı adaptör gelir tekrar inşallah
Sende mi? Kendi akıllı telefonunu değiştirmeyi düşünüyorsun 🙂 ben yakın zamanda değiştirecegim Benim Akıllı telefonum Kötü değil Kötü desem nankörlük etmiş olurum tam 4 yıldır bununla zaman geçirdim her işimi gördü yaptı bana yardımcı oldu sağolsun ama artık eskidi yazılım güncelleme almıyor android 8.0 oreo sürümünde kaldı bataryası kötüleşti gittikçe düzen Tutmuyor artık Onun için Değiştirmeyi düşünüyorum artık şimdi bu soruyu sorma nedenim Tamam tabiki donanım yönünden s20 fe öne geçiyor ama s20 fe de işlemci ile ilgili çok şikayet aldım çok kafamı karıştırdı s20 fe yok işte ısınıyor pil tüketimi iyi değil millete kalırsa Samsung he exynos kötü diyerek çamur atıyorlar kanmiyorum boş konuşan çok var ama exynos 990 biraz fazla şikayet aldım onuj için sordum asıl note 10 Lite böyle fazla şikayet yok Galaxy Note 10 Lite Samsung 2018 yılında note 9 ve s9 serisinde kullandığı çok güçlü işlemci exynos 9810 var
@kahveligünler_ Yaa Canım Arkadaşım Benim Ben soruma davet etmeden Görüş mü? Paylaştın sen 😅 çok teşekkür ederim bu çok değerli görüşün için 😊💖 Note 10 derken düz note 10 mu? Dedin
@kahveligünler_ yok şaşırmadım zaten 😅 çok sevindim sadece senden görüş gelince Düz Note 10 dedin hmm Düz Note 10 Tabi daha iyi O Tam amiral gemisi muhteşem akıllı telefon ama Malum Düz Note 10 fiyatları uçuk Note 10 Lite Biraz daha bütçe dostu onun için bu telefonu seçenek arasına aldım şimdi ben donanıma kaliteye çok önem veriyorum ki zaten note 10 Lite çok zayıf değil sadece amiral gemisi düzeyinde cihazlara göre biraz kırpılmış İşlemci olarak üstünde Amiral Gemisi Çok güçlü tamam 2018 yılında çıkan işlemci var ama halada güçlü Samsung bu işlemciyi Note 9 ve s9 serisinde kullandı exynos 9810 yani o yüzden note 10 Lite özellik lite ama işlemci halada amiral gemisi üst düzey Onun için fiyat uygun seçenek arasında ekledim s20 fe yi de onun da fiyatı düşüğe bulunuyor üstelik üst cihaz s20 fe donanım daha iyi ben direk s20 fe derim de s20 fe de biraz işlemci şikayeti aldım yok işte ısınıyor pil tüketimi sorunu var diye haberler dönüyor biraz tereddüt ettirdi s20 fe note 10 Lite böyle şikayet yok
@kahveligünler_ ya ben pek inanmıyorum s20 fe ısınma sorunu olduğuna Çoğu insan Samsung çok insan var Samsung exynos işlemci kullandığı için Türkiye de exynos sattığı için s note Serilerin de millet exynos işlemciye atmadığı çamur kalmıyor yok şöyle kötü böyle kötü exynos tamam pil optimize konusunda biraz dengesiz ama çok kötü değil güçlü işlemci exynos kötü olmaz ki Onuj için bence s20 fe öyle sorun Yoktur bence telefonu zorlamayinca durup dururken neden çok ısınsın ki ama ne bileyim kafa biraz karıştı benim 2 hafta önce Samsung bir haber yapmış exynos 990 işlemciyi s20 fe geri çekip Qualcomm Snapdragon 865 işlemci ile satışa sunacakmis o yüzden bekliyorum ama kesin geleceği belli değil söyleniyor sadece
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Ben Yakın Zamanda Telefonumu Değiştirmeyi düşünüyorum Samsung 2 model arasında kaldım Note 10 Lite mı? S20 fe mi? Alayım?