Bir erkek neden kendisi mesaj attığı halde konusmayı uzatmaz?

yani aslında bir iki gün ya da üç dört gün boyunca ara ara gün içinde birbirimize mesaj atıyoruz, bu kişiyle biz uzun süredir tanışıyoruz ve normalde yüz yüze çok iyi sohbet edebiliyoruz çoğu şey hakkında, konuşma akıyor ve eğleniyorum harbiden, mesajlaşırken de bir yere kadar çok iyi sonrası yavaş yavaş gelmiyor. şu zamana kadar bütün mesajları ilk o attı ama bir zaman sonra sohbeti ilerletecek bir şey yazmıyor ya da mesajımı beğeniyor ve bitiyor konuşma. buluşmak istediği de oldu ve ben genelde sohbet etmeye istekli göründüğümü düşünüyorum yazdığında uzatıyorum konuşmayı ve o da uzatıyor bu şekilde gidiyor bir kaç gün tıkanana kadar ama sonra tekrar yazana kadar bir kaç ay konuşmuyoruz. Bu sürede yine storylerimi beğendiği falan oluyor o pek aktif st atmadığı için ben pek beğenmedim hatta hiç beğenmemiş de olabilirim ama zaten çok nadir atıyor. benim kafamı karıştırıyor bu, hani acaba ben bakalım ona yazacak mıyım onu mu deniyo ya da bunu mu bekliyor ya da cool olmaya çalısmak mı bu taktik mi hani, özgüvensizlik mi falan bilmiyorum, sizin bir fikriniz var mı bununla ilgili

Bir erkek neden kendisi mesaj attığı halde konusmayı uzatmaz?
Cevapla