Ben Twitter ve instagramda çok gülüyorum. Sizce?

Ben Twitter ve instagramda çok gülüyorum. Sizce?

Buradan başka bir sosyal medya kullanmıyorum.
Aslında burayı da çok fazla kullanmıyorum.
Instagram vardı ama kullanmadığım için sildim gitti.
Sosyal medyaya harcayacağım zamanı başka türlü değerlendiriyorum.
Çok iyi bi durum bence
Teşekkürler ✌️
Kizlarsoruyor dışında yok.
Olsaydı hangisi olurdu
Yani popüler sosyal medyaları sevmiyorum ben.
Cevap
3Cevap
Genellikle Kızlar Soruyor.
Genel olarak KS
Millet sosyal medyada geziniyor
Burasi
Güzelmiş
Tiktok
Hiç kullanmadım
Nenenennenene
Hiç tiktok kullanmadım
Tiktok
tweter ve burası
Vaay, ben de
instagram tabiiki
Dondurdum ben 😅
nasıl dayanabiliyorsun😂
Her zaman yaptığım bir şey
İnstagram ve Tiktok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar