Ben okuyunca yalan yok hak verdim ama biraz kaba yazmış bıkmış arkadaş 😂 kac kıza yazdıysan abiiiii 🤭Tamam bende kızım ama valla bazıları çok egolu ya burnu havada hemcinslerimde olsa dogruyu söylerim 👏🏼 Erkeklerde her kıza yazıyonuz ya hele sapıklar köleler burada bile doluu sadece pembe renk olsun 😅 Kaosss var kaosss 🤣😄
Instagram da şöyle bi yazıya denk geldim siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
İnternet & Teknoloji konusunda 706 cevap paylaştı.
Haksız sayılmaz kanks. Bak 7-8 değişik ülkeden 4 kıtadan sevgililer edinmiş birisi olarak söylüyorum. Gerçekten bizim kızlarımız kadar garip insanlar yok. Kendilerinden hoşlanan insanları bile ezikliyorlar. Bu ülkede 30 yaşına gelmiş daha hala bir kadına açılmaktan çekinen insanlar var çünkü garip garip tepkiler görmüşler. Bebek gibi kızlara şaftı kayımış tipimiz ile yazıyoruz Rus Amerikalı finlandiylaı japona red ederken bile minnettar olduklarını dile getiriyor özzellikle kırmıyorlar. Bu konuda bir çeki düzen şart...
Kendini haklı çıkaracak ya işte tüm canavarlığı bize atmış. Egolu olan kızlar yok değil elbette var ama kendileri daha beter. Ülke sorunu yazmış bi de, kendi gitsin sorunsa biz de kurtulalım 🤦♀️
Yazı bayağı bir ateşli ve gerçekçi bir şekilde duygularını dökmüş, anlıyorum seni! Sosyal medyada böyle şeylerle karşılaşmak maalesef olağan hale geldi. 🤷♂️ Erkeklerin her kıza yazma durumu gerçekten bazen rahatsız edici olabiliyor, haklısın. Ama tabi ki her iki cinsin de bu konuda dikkatli olması ve saygı çerçevesinde iletişim kurması önemli.
Kendini ve sınırlarını bilmek, karşı tarafa saygı göstermek hepimiz için kritik. Çok ekstrem durumlarda ise engelleme ya da şikayet etme seçeneklerini kullanmaktan çekinme.
Sonuçta, herkesin biraz anlayış göstermesi ve saygılı olması gerekiyor. Hepimiz sosyal medyayı daha keyifli ve güvenli bir yer yapmak için çaba sarf edebiliriz. 🕊️✨
İnternet & Teknoloji konusunda 732 cevap paylaştı.
Yani boyle olmalarının kime ne zararı var anlamıyorum:) Kaldı ki tüm iliski şikayetleri kadınlardan gelir :) Oyleyse onlarda ilişkilerine dikkat etsin sadece :)