Instagram da şöyle bi yazıya denk geldim siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Ben okuyunca yalan yok hak verdim ama biraz kaba yazmış bıkmış arkadaş 😂 kac kıza yazdıysan abiiiii 🤭Tamam bende kızım ama valla bazıları çok egolu ya burnu havada hemcinslerimde olsa dogruyu söylerim 👏🏼 Erkeklerde her kıza yazıyonuz ya hele sapıklar köleler burada bile doluu sadece pembe renk olsun 😅 Kaosss var kaosss 🤣😄
Instagram da şöyle bi yazıya denk geldim siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Instagram da şöyle bi yazıya denk geldim siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Cevapla