Kızlar konuşmadığı bir kızdan istek alınca garipsiyor mu?

Hiç arkadaşım yok. Hesap açtım bizim okuldaki erkekler istek atmış hep. Takipçim artsın hem stalk yaparım diye kabul ettim ama şimdide takipçi nüfusum hep erkek oldu. Okuldaki kızlara istek atayım dedim ama hiçbiriyle iletişimin yok. Atarken çok geriliyorum

Kızlar konuşmadığı bir kızdan istek alınca garipsiyor mu?
Cevapla