Ayrıldık ama takipleşiyoruz, hikayelere bakıyor?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar sevgilimle 10 gün önce ayrıldık. Aslında ben biraz fevri davranıp bitirelim dedim. Aslında bitirmek gibi bir isteğim yoktu gerçekten istemeyerek söyledim. Bunun üstüne tartıştığımız konuda haklı da olsam bitirmek kelimesinde hata yaptığımı biliyorum dedim özür diledim. Özür mesajıma görüldü attı. Daha öncesinde aramıştım onu da açmadı. Şu an numaramı da silmedi, instagramda takipten de çıkmadı ve hikayelere falan bakıyor. Benim ne yapmam lazım?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Ayrıldık ama takipleşiyoruz, hikayelere bakıyor?
Cevapla