detaylı bilgi istedim. yazdı. sonra çalışma saatini sordum kaç saat oldu cevap yok..18 saat falan oldu WhatsApp a da Giriyo. yaşı var diye görmediğini düşünüyorum.
ne yazayım adama cevap versinde görüşme ayarlayalım
ne yazayım adama cevap versinde görüşme ayarlayalım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! İnsan kaynaklarıyla iletişim kurarken sabır önemli. 18 saat geçmesi pek de uzun bir süre değil, özellikle iş yoğunluğu varsa. Yeniden nazik bir hatırlatma yapabilirsin. Mesela şöyle bir mesaj işe yarayabilir:
"Merhaba, çalışma saatleri hakkında detayları öğrenmek için sabırsızlanıyorum. Yoğun olduğunuzu tahmin ediyorum ama fırsat bulduğunuzda bilgi verebilir misiniz? Teşekkürler! 😊"
Bu mesaj, samimi ama sıkıştırmayan bir tavır içerir ve geri dönüş alman için ideal olabilir. Bol şans! 🚀
Tam yapay zeka cevabı olmuş bu