Arkadaş grubum yok asosyalim internet arkadaşlığı yapmak mantıklı mı?

Exlerimle buluşuyorum arada sırada telefonlarına bakmama izin veriyorlar bazıları izin vermese bile gıcığına bakıyorum üstten alttan ve bir şey fark ettim telefonlarında eğlenip güldükleri arkadaş grupları var çok hoşuma gitti tek asosyal ben miyim arkadaşım neden yok ben de düşünüyorum arkadaşlarıma sorsam grup oluşturup eğlensem diye ama toplasam 3-4 tane var ve bazıları sürekli aktif bir işte çalışıyorlar izin günleri bile olmuyor fırsat buldukça yazıyorlar o fırsatta ayda yılda 1 oluyor internetten tanıştığım veya tanışacağım insanlarla samimi oluyorum samimi biriyim ama ben de istiyorum grup oluşturup 10-15 kişilik sohbet edelim falan mizahlı bir grup istiyorum eximin grubu da öyleydi ben de mizahçı samimi iyi birisiyim grup oluştursam sizce mantıklı mı sosyalleşmek istiyorum ama asosyallik yalnızlığa alıştım sosyalleşmek bana garip geliyor sosyal bir ortama girdiğimde sürekli arkadan konuşma kazık atma gibi şeylerle karşılaşacağımı biliyorum birisi birini sever ama diğeri hoşlanmaz kıskanır eder başıma da geldi bu yüzden asosyalim ama sosyalleşmek istiyorum benimle arkadaş olabilen ve arkadaşım olursa arkadaşımla da benimle de iyi anlaşabilen insanlarla tanışmak istiyorum iyi bir ortamım olsun istiyorum kıskançlıkla kazıkla ilgili herşeyi kenara atmak istiyorum ki zaten asosyalim arkadaşım yok erkek kız ayrı gruplar olarak veya karışık olarak oluştursam karışıkta biri birine aşık olucak ilerisi olaylı olucak o yüzden ayrı ayrı oluşturmak daha iyi diye düşünüyorum sizce mantıklı mı?
Arkadaş grubum yok asosyalim internet arkadaşlığı yapmak mantıklı mı?
Cevapla