Şarjı uzun süre giden, düştü mü kırılmayacak, hafızası yüksek bir telefon önerir misiniz?

samsung bote serisi kullandım uzunca yıldır. En son iphonex deyim. Ama telefon beni benden aldı. Defalarca ekranı kırıldı, hafıza yetersiz, iclouddan dolayı fotoğraf aktarımı sıkıntılı. Bu yüzden iphone ile devam etmeyi düşünmüyorum. Aynı hafızayı aldığım yenisine aktarmasın diye tekrar androide dönmeyi düşünüyorum. Söylediğim şartlatda önereceğiniz kaliteli bir telefon var mı? Yeni serilerden olmalı mutlaka. Fikrini paylaşan hetkese şimdiden teşekkürler…

Şarjı uzun süre giden, düştü mü kırılmayacak, hafızası yüksek bir telefon önerir misiniz?
Cevapla