Mesaj attığınız kişiden geri dönüş alamayınca ne hissediyorsunuz?

Ben pek kimseye cevap vermiyorum ve merak ediyorum cevap vermedigimde genelde ne hissediyorlar. Sanaldan degil reelden tanismak daha çok benlik ondan begensem de cevap vermiyorum.
Mesaj attığınız kişiden geri dönüş alamayınca ne hissediyorsunuz?
Cevapla