Bi sebebi var veya yok, yapısı öyledir veya ne bileyim soru yukarıda. Sizleri için bir sorun mudur geç yanıt süreci?

Bi sebebi var veya yok, yapısı öyledir veya ne bileyim soru yukarıda. Sizleri için bir sorun mudur geç yanıt süreci?

Sorun abicim sorun, çok büyük sorun, böyle inanılmaz büyük bir sorun, ayar oluyorum, tilt oluyorum soğuyorum ay çıldırmalık çok gerildim
Tamam abicim 😅
Çok erken cevap verdiniz tebrik ediyorum🥲
Çalışıyordum ben 😅
Bilerek yapılsaydı çok epik olurdu be😂
Ya iyi ki varsın, hiç güleceğim yoktu. İroni dediğin böyle yapılmalı 😅
😇😇
Fazla sorun değil ama bzen iletişimi zedelicek kadar olması sıkıcı oluyor
Çok güzel düşünce
Cevap
3Cevap
Karşımda ki insana göre değişir bu durum
Biraz daha açar mısın
Sorundur ben vaktimi ayırıp yazıyorsam bir zahmet bakılsın o mesaja, cool olacağım diye saçma canım hallere bürünüyorlar.
Ne yazık ki cool olma çabası var birçok kişide
Konu önemli değilse kimin geç yazıp yazmadığı ile ilgilenmiyorum..
Zaten mesaj olayını da çok sevmiyorum..
Bu güzel görüş için teşekkürler
Rica ederim.. :)
Aşırı geç yanıt veriyorsa hiç konuşmayalım daha iyi.
O kadar net
Görsel aşırı haklı, böyle ucuz taktikler peşinde koşandan hayır gelmez
Birçok kişi böyle ama ne yazık ki
Hiç hoşlanmam ben yaziyorsam cevap vericek hemen saatler sonra değil baktım bu 1 2 3 devam ediyor birdaha hiç yazmam geç yazmayı bırak
Net olmak önemli
Çok uzun olmadığı sürece sorun olmaz okadarda takılmam insanların günlük yaşantısı hünlük rutinleri var sadece telefonamı kitlensinler?
ışık hızı varsa benim o
Buna rağmen karşı taraf gec yanıt veriyorsa?
Kaçış modu Etkin olur
Ben zamanında yazıyor isem oda yazmalı
Aksi oluyorsa?
Yazmam bende sogurum yavaştan
Hayır.
Hayır
Hayır önemli ya şerden elbette... (!)
Evet
İşi filan varsa?
Orası ayrı ama haber vermeli
Bu da bi seçenek elbette
tabiki sorun bekletilmeyi sevmem
Net olmak iyidir
Sorun
Neden
Kişiye göre değişir
Derken?
Eğer karşı tarafın samimiyetine güveniyorsam sorun etmem, fakat diğer türlü sorun olur çünkü ben bekletmeyi ve bekletilmeyi sevmiyorum
Çok güzel bi düşünce yapısı, çok güzel bi görüş
Teşekkür ederim
Elbette geç yanit geren yedekte tutuyor demektir
Ne alaka ya, belki işi vardır
Her seferinde geç yanıt verenin ne ara işi oldu. Holding mi yürütüyor ne işiymiş bu
tamam o zaman :D
Evet sorun
Neden
evet.
Neden
Kesinlikle
Neden
Ne neden? Geç cevap verilmesi bir sorun Ben de bunu onaylıyorum
Sorun tabikide
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar