Bildirim işaretlerinden nefret ederim ama şu sıralar biraz aksattım😅 Siz en fazla kaç tane bildirime bakmadınız?


Genelde hemen bakıyorum.
Neredeyse anında 😂
Cevap
8Cevap
Bakarım evet

bu herşeyi açıklıyor
Twitter hariç her yerde bildirimler kapalı oradan gelen bildirimlere de bakıyorum
Evet, telefonumu temiz görmeye alışığım.
Bütün bildirimleri kapatıyorum sinir ediyolar beni
Whatsapp hariç bütün bildirimlere bakıyorum
Bakarım
bakarım
Çoğunlukla geç bakıyorum ama bilerek değil
Whatsappta 64 okunmamış yazışma 93738383 mesaj
bakarım
Evet bakarım
genelde evet bakarım
Bakarım
Müsait olunca bakarm
Hayırr
Ne münasebet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar