Yazı yazarken boşluk tuşuna basınca ya da bu dokunmatik kısımdan oluyor emin değilim.
Farklı yerleri mavi çerçeveye alıyor ve işlem yaptırmıyor, boşluk yapamıyorum.
Hangi ayardan çözerim?

Yazı yazarken boşluk tuşuna basınca ya da bu dokunmatik kısımdan oluyor emin değilim.
Farklı yerleri mavi çerçeveye alıyor ve işlem yaptırmıyor, boşluk yapamıyorum.
Hangi ayardan çözerim?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!