Laptobuma biiey düşse yavaşça kapanıyor ya da mavi ekran veriyor ne sıkıntısı var acaba?

Laptobuma biiey düşse yavaşça kapanıyor ya da mavi ekran veriyor ne sıkıntısı var acaba?
Cevapla