İnternet & Teknoloji Sohbet ederken noktalama işaretleri sizi rahatsız eder mi? befoderler Takip Et Master Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Biriyle sohbet ederken noktalama işaretleri kullanmasından rahatsız oluyor musunuz?Noktası, virgülü, ünlemi ve bilmem nesi fark etmez. Sohbet ederken noktalama işaretleri sizi rahatsız eder mi? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
BloodyGamer Takip Et FenomenMentor Yaş: 35 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,7b cevap paylaştı. Ben kullandığım için etmem ama karşı taraf çok resmi ve soğuk bulabiliyor. İlla emoji kullanmam gerekmiş. 1 1 Yorumla befoderler 1 yıl Of bende noktalama işaretleri ile konuşmayı seviyorum ne yapayım emojiler sıkıcı geliyor. Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Hayır beni neden rahatsız etsin 1 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 927 cevap paylaştı. Sonunda güldüğü sürece kısaca samimiyetini gösterdiği sürece sorun etmem. Olması gereken o zaten 💆. 1 0 Yorumla
DForVendetta Takip Et Guru Yaş: 34 1 yıl ben akışına bıraktım kafama göre yazıyorum karşımdakinin yazımına takılmam :D 1 0 Yorumla
Eru_Illuvatar Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 336 cevap paylaştı. Çok takılmıyorum ama kendi yazdıklarıma dikkat ederim. 0 0 Yorumla
Kaba-Sakal Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% 1 yıl Hayır , ben çok kullanıyorum. Rahatsız olmam 🤷🏻♂️ 0 0 Yorumla
barbellbicepscurl Takip Et Xper 1 Yaş: 33 1 yıl Önemli detaylar. Noktalama işaretlerini olabildiğince düzgün kullanmalıyız. 1 0 Yorumla
olasılıklararenedak Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% 1 yıl Yok, hatta daha kolay olur anlaması. 1 0 Yorumla
Mandarinia Takip Et Master Yaş: 41 , eic 50% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 627 cevap paylaştı. Her zaman dikkat ediyorum. 0 0 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı. Severim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ben kullandığım için etmem ama karşı taraf çok resmi ve soğuk bulabiliyor. İlla emoji kullanmam gerekmiş.
Of bende noktalama işaretleri ile konuşmayı seviyorum ne yapayım emojiler sıkıcı geliyor.
Hayır beni neden rahatsız etsin
Sonunda güldüğü sürece kısaca samimiyetini gösterdiği sürece sorun etmem. Olması gereken o zaten 💆.
ben akışına bıraktım kafama göre yazıyorum karşımdakinin yazımına takılmam :D
Çok takılmıyorum ama kendi yazdıklarıma dikkat ederim.
Hayır , ben çok kullanıyorum. Rahatsız olmam 🤷🏻♂️
Önemli detaylar. Noktalama işaretlerini olabildiğince düzgün kullanmalıyız.
Yok, hatta daha kolay olur anlaması.
Doğru kullanması hoşuma gider..
Evet, beni rahatsız eder
Hoşuma gider, noktalama işaretleri
Her zaman dikkat ediyorum.
Olmayiz
Düzenli yazması beni etkiler
Severim
etmez