Mesajlaşırken cümlenin sonuna koyulan noktayı görünce azarlanmış gibi hissettiğiniz oluyor mu?
Bende çok oluyor:)
Bende çok oluyor:)
İmla kuralları ve noktalama işaretlerine dikkat eden bir vatandaş olarak söylüyorum; olmuyor.
Çünkü esasen olması gerekenin bu olduğunu kanısındayım, adı üzerinde "kural" buna dikkat etmek çoğunlukla kazandırır.
Ve ayrıyeten rica ediyorum hisleri türkçeye değil de duygulara bağlayalım lütfen. :)
Bu yazıyı okuduktan sonra görüş yazarken cümlenin sonuna nokta koyan insanları üzmeyin, onlar şapşiktir.
Sende sapsiksin o zaman
Azarlamak için "..." Bunu yapıp uzun süre mesaj atmıyorum bende. Sıkıntı değil ama büyük harf görünce bir tuhaf oluyor kızıyor mu acaba diyorum
Ya ünlem koysa daha az kötü hissederim nokta kötü arkadaşlar yapmayın etmeyin trip gibi kızgınlık gibi birazda ciddiyet 😒
Aynen :(
Cevap
30Cevap
Sürekli koyan birisiyse fazla umrumda olmuyor. Ama Cumlenin sonana nokta koymayan birisiyse cumle bittikten sonra nokta koyarsa etkiye tepki bende koyarım hemen :D
O deilde bir espiri yapiyosun gulecegini zannederken alinip kurdugu cumlenin sonuna nokta koyuyolar ya. Nalet soykalar 😂😁😁
benimle konuşan biri noktalama işaretlerine ve yazım kurallarına dikkat edecek...
Yazı kurallarını önemserim. Vede cümlenin sonuna !!! Koyuyorum herkez sakin ol diyo. Benim tarzım böyle :). Bir gün master ya da guru olunca tanıyacaksınız :) !!!
hayır.. cunku cok sık kullanırım bu unlem noktalamaları.. oraya dıkkat demektır!
Tek nokta bana koyuyo :D onun için yazarken mümkün olduğunca gülücük falan yapmaya çalışıyorum :)
Aynen 😄
Yanlız diğilmişim bu konuda sevindim 😄
Cümle sonuna emoji koymayınca kavga ediyomuş gibi hissediyorum 😁
Ben çok nokta koymam bazen aklıma geldiyse koyarim. Ama erkek arkadasim kizdin mi diye sorardi hemen :D
hic aklima gelmemisti iyi trip cikar bundan, arada kullanmak lazim.
Hayır tabii ki imla kurallarına dikkat etmek lazım. Güzel Türkçe'mizi güzel kullanalım.
Bir milleti millet yapan benliğini kültürünü yansıtan şeydir DİL.
O yüzden dilimize sahip çıkalım.
Buradan kaslı onura selamlar
Bende tam tersi, noktalama işareti kullanılmamasını bana karşı bir saygısızlık olarak görürüm.
Aynen ciddi bir hava katıyor :) Ben trip cümlelerinin sonuna koyarm :D
tamam bu konu burada biti uzatma der gibi geliyo bana
Hayır, ben noktalama kurallarına uyan biriyle konuşuyormuş gibi hissediyorum.
Konustugum kişiye bağlı o :D bazı arkadaşlarım hep koyuyolar çünkü.
Normalde 3 noktadan çok korkardım ama alıstım artık 😀😀
Türkçeye çok önem veriyorum başkan. Yazım kurallarımı bir makale, köşe yazısı yazar gibi yazıyorum :)
@NadiaLB ne ye eksiledib ki
Ben nokta koyuyorum genelde. Gerçi şu sıralar biraz cıvıdım o konuda.
oluyor bende de ya da gulucuk olmayınca da oyle hıssedıyorum
Yüzüme tokat gibi çarpıyor o nokta. 😏
Hatta bazen öyle bir ciddiyet iceriyorki dövülmüş gibihissediyorum
Bazen oluyor anlama gore
Hayır, genelde ben de kullanırım.
Ünlemde olur o benim bildiğim 😂😂
Ses tonu, mimik olmayınca nokta ünlem farketmiyor.
Hayır. Olması gereken zaten bu.
Dayak yemişten beter oluyorum
Hayır olmuyor ne alaka😀
:D bunu koymassam sinirlendiğimi sanıyorum :D :D
O nokta beni sinir ediyor 😬
Karşımdaki kişiye göre değişir.
Evet işte o... Suratıma vurulan tokatlardan biri.
yooo ben hep cümle koyarım.
Yok büyük harfle yazınca öyle oluyorum ben :)
Ben 3 nokta koyuyim devami var hesabi😄
Cumlemi bitirdigim zaman nokta koyarim her zaman.
laf sokunca koyuyolar genelde :D
evet hem nokta isareti hemde !!! isareti :)
Bazen :D
Evet oluyor.
evet oluyor :)
Bazen 😁
Hayır olmuyor😳
Bazen
Yook olmuyo
Hayır hissetmiyorum
Bazen
Nokta.
Hayir
Evett. Acayipp
Olmuyo.
evet bazen oluyor :D
Yoo umrumda degil
Hayır
umursamıyorum
Hayir, olmuyor.
Nasıl olmuyor
Olması için hiçbir neden yok.
Nasil böyle bir kanıya vardın
Şaşkınlık içindeyim.
:\
Bilmem hep guluncebirden ciddiyet afalliyorum yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar