Mesajlaşırken cümlenin sonuna koyulan noktayı görünce azarlanmış gibi hissettiğiniz oluyor mu?

Mesajlaşırken cümlenin sonuna koyulan noktayı görünce azarlanmış gibi hissettiğiniz oluyor mu?
Bende çok oluyor:)
Mesajlaşırken cümlenin sonuna koyulan noktayı görünce azarlanmış gibi hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla