Bir kafe, kapısı sadece "gülümseyen" kişilere açılan sensör geliştirdi. Sizce gülümsemek bulaşıcı mı?
Bir kafe, kapısı sadece "gülümseyen" kişilere açılan sensör geliştirdi, Görüntüler medyada beğeni topladı.
— Gusholder Haber Bülteni (@gusholderhaber) July 17, 2024
pic.twitter.com/VO9wnYh2EM
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Bence değildir.. ben gülmem mesela
O sırada ruhu zkilmis olan benim, bir bardak kahve içebilmek için sergiledigim performans
KZJZHZSJSKAKSSJAJ
https://youtube. com/shorts/cpY_kz6t688? feature=shared
youtube.com/shorts/cpY_kz6t688?feature=shared
La ben niye link koyamıyorum awq hüğhüğhüğ Mzbxbzzbnsnsa
metropol hayatı insanlar heryer kalabalık işleri var hep yogunlar o yüzden pek gülümsemiyorlar. arkadas cevresinde kendini rahat hissettiği yerlerde gülümsüyorlar sadece.
Güzelmiş bu sensorden bir çok yere konmalı okullara, devlet dairelerine, bankalara☺️mutluluk, gülümseme bulaşıcı tabiki bu yüzden pozitif insanlara daha çok kanımız kaynıyor..
Boş beleş şeyler.. Gülmek zorunda mıyız? Adam bir kahve içmeye girecek samimiyetsiz gülüş sergileyecek falan fistan. boş işler.
bu zorla insanları gülümsetelim mantığından aşırı sıkıldım.
iyi hissediyorsam gülerim değilsem gülmem bu kadar basit
İçeriye girmeye çalışırken biz
İnsanlara gülme alışkanlığı kazandırır harika bir icat. Zaten gülmüyorsan hiçbir şey yolunda gitmiyor buna emin olun
Ne güzel 🤗 Evet bulaşıcıdır ve iyi hissettiriyor. Bol bol gülümseyin ☺️💖
Çok yvur uygulama olmuş duymuştum 🙂 gülümsemek enerji ve mutluluk yayar etrafa.
asla o cafeye giremeyeceğim o zaman dkjgbjkbgd
Gittiğim her yerde kapılar bana açılacak öyleyse 😃
Evet öyle mamut suratlı beton yüzlü insanlardan haz etmem zaten
Çok tatlıymış. Gülümsemek bulaşıcıdır, gülümsemek iyileştirir. Bol bol gülümseyelim. :)))
Bunu görmüştüm evet gülümsemek bulaşıcıdır ve çok ta güzel bir sistem bence
Samimiyetsizce rol yaparak gülümsesek peki yine açılıyor mu kapı
Güler yüzlü biriyimdir ve o sensör kapılar normalde beni algılamıyor sevdim bu fikri
@Şevçenko ne alaka güler yüzle tipin
@Şevçenko değil her insan güzeldir görüşünüze katılmıyorum soruda da güler yüz diyor belki somurtkan filan deseniz neyse ama tiple alakası yok
Güzelmiş bu sensorden bir çok yere konmalı okullara, devlet dairelerine, bankalaramutluluk, gülümseme bulaşıcı tabiki bu yüzden pozitif insanlara daha çok kanımız kaynıyor..
Ah ne tatlı bi uygulama evet gülümsemek ruhu ve etrafı besler ☺️💛
Kafe mi geliştirmiş bunu? Kafe sahibi bunu geliştirecek teknolojik bilgiye sahipse neden kafe işletiyor ki?
kesinlikle bulaşıcı ve istemeden de olsa mutluluk hormonu bi şekilde sağlıyor vucuda
Evet gülümsemek bulaşıcıdır
Mesela benim bir kuzenim var o güldüğünde benim de gülesim geliyor
O değilde o kapı bana kapanmaz sanırım 🤣
bizim ülkede gülen kaldı mı
Meyhanelerde efkarlılara açılsın
Komik bence yapılabilir
iyiymiş çok beğendim
Bulaşıcı tabiki de
Bence oyle cunku yuzsuz insanlar hos degıl
Benim iceri girmem zor ordan 😀
Üff tam benlik hareket kesinlikle gülmek bulaşıcı
Sacmalik artik ya sjw ve woke kafasi bu
Gülmek iyidir iyi gelir herkese
Çok güzel ama sabreden gülen olabilir 😃
Olabilir
Değil
Güzelmiş
bence güzel uygulama
Evet bulaşıcı
Evet
Bulaşıcı
Bulaşıcı evet
Gülmsemek bulaşicidir mutluluk hormonu tetikler :)
Bulaşıcı
Çok güzel fikirmiş. Bence bulaşıcı
Hemde nasıl 😊😊