Güncellemeler
1 yıl
Ben uyurum. Mesajları okuyamam. Bunu yapan arkadaş bana zirt pirt mesaj atar.. üstüne telefonla beni arar. Erken uyuduğum için "küstüm" der. Falan filan. Ama o bana görüldü atip, ben şikayet ettigim zaman, şikayetimi saçma ve yersiz buluyor ve üstüne "canin sıkıldığından satasacak birisi arıyorsun" dedi 🤣
Güncellemeler
1 yıl
Instagramda da aynısını yaptı. Cevirimci durumumu acmami istedi. Sonrasinda mesajima cevap vermeyip, Instagramda cevirimci olduğuna pek çok kez sahit oldum. Sonrasinda cevirimjciyi kapatmistim. Sonrasında neden cevirimciyi kapattin dedi. Anlattim böyle böyle yaptığın için kapattim dedim. 🤣 Bu haftalarda ise WhatsApp mesajıma görüldü atip duruyor. Cevap vermiyor. Bugün de öyle yapti. Ve WhatsApp durumunda paylaşım yapti. Mesajlasacak baska birileri bulmak için yapti sanirim 🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En sinir olduğum şey karşı tarafın geç cevap vermesi
Aynen. Kız yanlış yaptığıni da kabul etmiyor. Iletisim sorunu var kizda.
Instagramda cevirimciyi aç dedi. Açtım. Sonrasinda mesajlarima cevap vermeyip, instagramda takildigina pek çok kez sahit oldum yaa.
Bu haftalarda ise WhatsAppda mesajlarımı görüp, cevap vermiyor. Bugün de öyle yapti ve WhatsApp rehberindekilere durum paylaşıyor. Mesajlasacak birisi bulmak için yapti sanırım.
Olabilir
Oy kullanmalari icin arkadaşlarini davet eder misin? Lütfen 🙏🏻
Valla deliriyorum o an ya ben mesaj atmak için beklerken mesaj gelmezse hemen
Ben uyurum. Mesajları okuyamam. Bunu yapan arkadaş bana zirt pirt mesaj atar.. üstüne telefonla beni arar. Buna itirazim yok.
Ama o bana görüldü atip, ben şikayet ettigim zaman, şikayetimi saçma ve yersiz buluyor ve üstüne "canin sıkıldığından satasacak birisi arıyorsun" dedi 🤣
Bu arkadaş kadın olduğuna göre hiç tartışma kazanma şansın 0 😅
Asla özür dilemez. En saçma şeylerde özür diler şaka gibi
Yapacak bişey yok 😅
Aman valla hiç umurumda değil. Aynısı iade olur. 🤣🤣🤣
Oy kullanir misin. Ben uyurum. Okuyamam mesaji. Zirt pırt mesaj atar. Üstüne telefonla arar beni
Aman boş işler.
Kız sen ne zaman döndünnnnnnn 😍😍😍😍😍😍
@Rozes52 biraz önce dönmüş gibi oldum sanırım 🥹
Hoş geldin o zaman 🌺
@Rozes52 seni görünce gelen mutluluk hissi. 🥲
@melankolikmelaike özledim seni kayb oldun birden noldu anlamadım bende bişey 🥲
@Rozes52 canımı sıktılar ula. Geçti ama. 🥹
Noldu be kim naptı benim Melikemeee 🤔
@Rozes52 savaş mağduru oldum ben. 🤣
engellerim
Nihayetinde öyle yapacağım. Ben enayi gibi hemen cevapliyorum. Cevapsız birakmam. Böyle düşüncesiz ve küstah davranışlara müsamaha gösteremem. Küstahça davranış diye kendisine söyledim. Sözümden dolayı kirilmis. Ay kiyamam. Ben hiç kirilmadim, superim valla 🤣 ve sana zahmet oy da kullanir misin? O arkadaşa ekran görüntüsü atacagim
Oy kullanmalari icin arkadaşlarini davet eder misin? Lütfen...
ben senin arkadaşa daha cok hak verdim şimdi
Niyeymis
Normal
Sık sık mesajlastigin birisi yaparsa?
Mesajina cevap vermeyip. Whatsapp durumunda saçma bir şey paylaşırsa da mi normal? 🤣
normal bence takma o kadar