İnternet & Teknoloji Sizce bu fotoğrafı hikayeme atsam komik olur mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Of biraz güzel olayım diye belime shop yaptım ama fena da olmadı ama sorayım dedim fikriniz nasıl. Doğal duruyor mu yoksa kötü mu Sizce bu fotoğrafı hikayeme atsam komik olur mu? Cevapla Fotoğraf Soruları Güzellik Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
VViolet Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 97% 1 yıl Allah vergisi kum saati fizik daha ne olsun 0 0 Yorumla
esrarlııgözləriim Takip Et Xper 2 Yaş: 21 1 yıl komik degilde kendini bilerek rezil etmis gibi olursun 1 0 Yorumla
Mahşerin_Tatlısııı Takip Et Xper 5 Yaş: 34 1 yıl Aşkım çok doğalım sıfır şop yiaa djdjdjdj Gerek yok yapma bebeeemm yapma etme 0 0 Yorumla
melankolikMelaike Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Bizim için bi anlamı yok. Senin için varsa at ula. 1 5 Yorumla Sosono1 1 yıl Hdhdhdhhd sesli güldüm Yorumla melankolikMelaike 1 yıl @Sosono1 ilk kez bana gülen bi insan ile karşılaşıyorum. Yorumla Sosono1 1 yıl Memnun oldum o zaman ben insan? Yorumla melankolikMelaike 1 yıl @Sosono1 🤣🤣 teşekkür ederim çok. 😆 Yorumla Sosono1 1 yıl 😄😄😄😄 Yorumla
Albaniachannel Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 62% 1 yıl Kızlar komik değil diyenler utanır mı? Sanmam 0 0 Yorumla
Sexsonrasigarakeyfi Takip Et Xper 5 Yaş: 57 , eic 100% 1 yıl Kim Kardashian halt yemiş şekerim nefis bi foti 0 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 806 cevap paylaştı. vazo olsaydım ben diye atarsan fena olmaz :) 0 0 Yorumla
çok_yaramazınız Takip Et Master Yaş: 36 , eic 51% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 963 cevap paylaştı. saçma evt 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Komik olur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Allah vergisi kum saati fizik daha ne olsun
Belini nasıl böyle yaptın bizimle de paylaş sırrını
komik degilde kendini bilerek rezil etmis gibi olursun
Aşkım çok doğalım sıfır şop yiaa djdjdjdj
Gerek yok yapma bebeeemm yapma etme
Bizim için bi anlamı yok. Senin için varsa at ula.
Hdhdhdhhd sesli güldüm
@Sosono1 ilk kez bana gülen bi insan ile karşılaşıyorum.
Memnun oldum o zaman ben insan?
@Sosono1 🤣🤣 teşekkür ederim çok. 😆
😄😄😄😄
ve bir tesettürlü daha
Kızlar komik değil diyenler utanır mı? Sanmam
Kobra yılanı gibisin😂
Güzelliğine kelime bulmak zor
Kim Kardashian halt yemiş şekerim nefis bi foti
vazo olsaydım ben diye atarsan fena olmaz :)
Ben ikna oldum shop olmadığına
Orantisiz olmus knk kafani biraz buyut
Eğlenceli bi store olabilir bence.)))
Sjsj shop diyen sıkıntılıdır
Evet ya komik 😂
Eşarbından utan
Olur tabi fotoşoplamış bide
Çok saçma duruyor
At gitsin
saçma evt
Komik olur
90-60-90 diye ben buna derim 😂
Bune kanka
İşte doğal fizik be şlzmfksmxm
Hayır
Oo fiziğin harika
Normali merak ettik
Bebek misin sen
Çok güzel ya at