hatta bi ara herkesin ne beğendiğini gördüğün bir mevzu vardı Allahtan onu kaldırdılar o daha da saçmaydı. Bazıları keşke geri gelse filan diyor ama hiç gerek yok öyle şeylere.
Evt, sen bir gönderi beğendin diyelim. Seni takip eden babanın karşısına çıktı o gönderi. "Aa bunu, Ahmet de beğenmiş" diyebilirler. Adın çıkıyor. Seni takip edenlerin karşısına çıksa, senin beğendiğin o gönderi. Onlar senin adını görüyor
Ben de etmiyorum çünkü öyle absürt şeyleri falan begenmem lakin şöyle düşünüyorlarsa diye düşündüm: aa Cansu bunu da mı beğenmiş, bu kız ne kadar fazla gönderiyi beğenmiş, ne kadar fazla ınstagramda dolaşıyormuş. Falan diye düşünürlerse diye🤭
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hayır değil. Kime ne benim beğendiğim posttan?
evet ya keşke o da gizli olsa.
Benimle aynı fikirde olan birisi😇🌸☺️
hatta bi ara herkesin ne beğendiğini gördüğün bir mevzu vardı Allahtan onu kaldırdılar o daha da saçmaydı. Bazıları keşke geri gelse filan diyor ama hiç gerek yok öyle şeylere.
Aynen seninle aynı kanıdayim
madem aynı kanıdayız sorunu da beğendim :)
Teşekkürler 😊😇☺️
ben teşekkür ederim :)
sırf onun yüzünden garı kız beğenemez olduk asdfasdf
Hiç sevmem.
Gizlilik =0
Nasıl yani görüyorlar mı?
Evt, sen bir gönderi beğendin diyelim. Seni takip eden babanın karşısına çıktı o gönderi. "Aa bunu, Ahmet de beğenmiş" diyebilirler. Adın çıkıyor. Seni takip edenlerin karşısına çıksa, senin beğendiğin o gönderi. Onlar senin adını görüyor
Abooo
Ee ben hep kız begeniyom
Rezil olduk. kapatıyorum instayi
Bu arada yaşın gerçek mi? 25 yaşında olup bunu bilmeyen birisi olmana, alınmazsın umarım; şaşırdım🤭
Hahahaa oh iyi olmuş dödkdld
Hahahahah bence de 👍🏻
Biz de ona göre begeniyoruz herhalde😂
Fark etmez zaten tanıdığım kişiler
çok takıldığım bir konu değil
Görsün biraz kültürlenir🙄
Gereksiz bir özellik
Evet, beğenme riskli olan şeyleri beğenemiyoruz 🥲
Sorun etmiyorum ya
Ben de etmiyorum çünkü öyle absürt şeyleri falan begenmem lakin şöyle düşünüyorlarsa diye düşündüm: aa Cansu bunu da mı beğenmiş, bu kız ne kadar fazla gönderiyi beğenmiş, ne kadar fazla ınstagramda dolaşıyormuş. Falan diye düşünürlerse diye🤭
Evet ben de adam akıllı şeyler beğenirim. gönderi-reels beğenmeleri fazla olanlar için öyle demiyorda değilim🤭
Değil bence de
Yani
Gizli olsaydı keşke
Pek değil ya
Çokta umrumda değil