Bana acil bundan lazım bakın acil diyorum jsjs

Bana acil bundan lazım bakın acil diyorum jsjs

İlahi adaletten bir mesaj gelse mesela; "Seni kıskanan herkesin haddini bildirdim, senin mutluluğunda gözü kalanların gözlerini söktüm " gibi ne kadar hârika olur..😎
Hesabına 500.000 para geldi
Cevap
27Cevap
Böyle beklediğim biri yok vala olanlar atıyor zaten 😂
Bana mesaj atan yok hiç. sen atınca işte biraz sevindirik oluyorum o kadar :D sdfsd
Benim de hiç işim olmuyor mesaj yeriylen😃arada sana salca oluyorum jsjs
Salça ol arada :D sjsjs
Akşama yemekte mantı var gelirken yoğurt almayı unutma😄
Ne kadar basit şeylerden mutlu oluyorum dimi pamuk gibi bir kalbim var🥳
Giderken manti ve yoğurt al o zaman😀
Mantıyı soktun aklıma o iş bende😄🥳
Beni sevindirecek tek mesaj hesabına bilmem ne kadar para geldi mesaj
Miktar önemli yaz belki duan tutar 😃
Ben dicem amin😃
Ederim ya o konu ayri
Eminim o kişi ben değilim ama atarım yine de 😄
😃atsana belki sensin Allah allay
Sana yürümem koşarım 😄
Gelseydi bu zamana çoktan gelirdi.
Kendime yalan söylemekten nefret ederim.
Olacak olan olur.
Geç gelen adalet , adalet olamaz.
Güzel bir kızdan gelen "sevişelim mi?" mesajı iyi gelebilirdi jxjdjdjdmd
ne diledigine dikkat et. mesajin kimsen geldigi cok onemli :))
Görüşmek istediğim 2 kişi var. Onlardan gelen her mesaj olur 🥰
Alacagını aldık diye avukat mesaj atarsa olur
Gelen hiç bi mesaja mutlu olmayacağımı anladım 🤦🏻♂️
Telefonuma sadece hesabınıza para geldi derse mutlu olurum.
Aklıma hiç bişey gelmiyo ya
Para mesajı olsun bedava tatil ya da
Onlar zaten var
😀sen es geç o zaman jsjs
Şöyle herkesten uzakta bir çiftlilte güzel bir atım olsun isterdim bak geldi aklıma onada zaman yok ya🤣🤣
Ama etrafımda kimse olmayacak iyi olurdu
o şahıstan mesaj gelse mutlu olurum.
Bayram mesaji atmadi mi
Valla kanka beni sünnetsiz Halim ile sevip hayatına alacak bir kadın olsun istiyorum yeterli
Ama ne bileyim mesaj gelmiyor gelmeyi unuttum
Birini çok özledim keşke ondan mesaj gelse öyle böyle değil acayip özledim
O kişinin merhaba mesajı
@bayannc şifa verenim
Selam demesi.
Merhaba
İsmail nasılsın napiyorsun sal buralari
@inciitanesiii naptığımı söylemem niye salcam kii 😂
X kişisi cevabınızı sevdi
- kanka bir beat buldum efsane bir şey
size ulaşamadım
katardaki dedeniz öldü : )
Hesabınıza para geldi 🤣
Hesabına para girişi olmuştur 🤣
Mesaj gelmesin bana ya arasınlar 😅
Hiç gelmesin istemiyorum
Eski manita dan gelen her mesaj
Senden olabilir
Benden bildiri gelsin o zaman
Mesaj gelirse daha iyi olur
Para mesajı olabilir
Konuşalım mı ya da buluşalım mı
Selam Konuşalım mı?
Bir milyon Euro..
Seni özledim
''Özledim, gel.''
Değerli bir takipçim var ondan gelse mutlu olurum.
Sen az çok tahmin ediyorsun
Selam okunma mesajı 😁 camiden
seni seviyorum mesajı olabilir
Arıyım mı tedavi olalım biraz 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?