Neden İnternette tanıstıgım her erkek bana tatlıymıssın yazıyor? Sorum detayda?

Begenmedıklerinde tatlı begendıklerınde güzelmişsin mı yazıyorlar? Cunku guzel imde fakat kilom var ondan mı acaba😅yoksa guzelım yani Kendımce bakanım cok alanım yok şaka gıbı😅
Neden İnternette tanıstıgım her erkek bana tatlıymıssın yazıyor? Sorum detayda?
Cevapla