İlkokuldan erkek arkadaşım istek atmış az kişi ile takipleşiyorum kabul etsem beğendi vb der mi ya da ayıp olur mu eklemesem?

Siz nee yapaardnız kızlar?
İlkokuldan erkek arkadaşım istek atmış az kişi ile takipleşiyorum kabul etsem beğendi vb der mi ya da ayıp olur mu eklemesem?
Cevapla