Sadece takipten çıkanları ezik görüyorum haklı değil miyim?

Bence eziklik yani kimse kusura bakmasın takipten cikiyosan takipciden de çıkar yani bu ne ergensi bir davranış ıyyy. Bir de 30 geçmiş bir insan yapıyor bunu tesadüfen fark ettim.
Sadece takipten çıkanları ezik görüyorum haklı değil miyim?
Cevapla