Bugün hiç tanımadığım kişi sevgilin var mı diye sorup numaramı istedi ,
Hangi cesaretle isteyebiliyorsunuz
Bu kişiyide hayatımda ilk defa gördüm 🗿
Hangi cesaretle isteyebiliyorsunuz
Bu kişiyide hayatımda ilk defa gördüm 🗿
Aslında medenice bir şey. Sen olumsuz cevap verdikten sonra ısrarcı olmadıysa tabii. Şansını demeiş, seni tanımak istediği için istemiştir zaten. Bence olumlu
Bilmiyorum ben böyle şeylere gelemem
Doğru
Cevap
3Cevap
Şimdi durduk yere isteyen de sıkıntı büyüktür konuşur karşılıklı hoşlantı olur anlarsın
Vermedim ztn
Verirsen zaten zaarsın😁
Hmm.
Instagramdan hep bunlar
Gerçekten
Cok mu guzelsin
Güzellik görecelidir
Realde mi istedi
Evet valla
Yurek yemis sanki mubarek neyine guvendin evladim diyesim geldi valla nsdjjdjd lan ben realde kizlara bakmaya utaniyorum cekiniyorum bunlar yurek yemis herhalde
Bende utangacım tanımadığım kişilere karşı
Sapik diye bagirsaydin ben yapsam kesin sikayet ederlerdi herif cok sansliymis
Direk istemiyorum diyip kaçtım arkamdan güldü kesin çok panik oldum
Dokunsaydi bağırırdım
ıkı bacak arsına guvenıyorlar ahahsjjss
Çok klişe, istemiyorum diyip koşarak gittim arkadaşımda arkamda kalınca onu tutup konuşmuş adımı felan sormus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?