İnternet & Teknoloji Dışarda tanıdığın ama pek iletişimin olmayan birini instadan eklemek yanlış mı sizce? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Soru başlıkta? Güncellemeler+1 yıl mesaj attım sana Güncellemeler+1 yıl Umarım pişman olmazsın Dışarda tanıdığın ama pek iletişimin olmayan birini instadan eklemek yanlış mı sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl evet yanlış geçenlerde eniştemle karşılaştım ( kuzenimin eşi) yanında arkadaşı vardı mal embesil akşamına beni instadan eniştemin listesinden bulup eklemiş gerçekten böyle insanlara küfür ediyor olsam sövücem yani 0 18 Yorumla Soran +1 yıl Öyle değil be ilk gördüğünü değil merakettimmişte +1 yıl nasıl sizin? Soran +1 yıl Yani bir kaç aydır tanıdığım iş gereği merakettimmişte +1 yıl o başks tabii ki ekleyebilirsin Soran +1 yıl Ekledim kanka ama daha geri dönmedi dlsmsns merakettimmişte +1 yıl bekle belki görmemiştir 😃 Soran +1 yıl Avuntu dlslsk merakettimmişte +1 yıl ne kadar süre geçti 😃 Soran +1 yıl mesaj attım sana merakettimmişte +1 yıl burdan da söyleyebilirdin Soran +1 yıl Utanırım dlsmsna merakettimmişte +1 yıl iyi sen bilirsin mesajına cevap alamayacaksın çünkü Soran +1 yıl Canın sağolsun Soran +1 yıl Umarım pişman olmazsın merakettimmişte +1 yıl neye pişman olucam? Soran +1 yıl Cevap vermediğine merakettimmişte +1 yıl burdan söyle dedim demedin yapabileceğim bir şey yok Soran +1 yıl Ordan desem nolcak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
evet yanlış
geçenlerde eniştemle karşılaştım ( kuzenimin eşi) yanında arkadaşı vardı mal embesil akşamına beni instadan eniştemin listesinden bulup eklemiş gerçekten böyle insanlara küfür ediyor olsam sövücem yani
Öyle değil be ilk gördüğünü değil
nasıl sizin?
Yani bir kaç aydır tanıdığım iş gereği
o başks tabii ki ekleyebilirsin
Ekledim kanka ama daha geri dönmedi dlsmsns
bekle belki görmemiştir 😃
Avuntu dlslsk
ne kadar süre geçti 😃
mesaj attım sana
burdan da söyleyebilirdin
Utanırım dlsmsna
iyi sen bilirsin mesajına cevap alamayacaksın çünkü
Canın sağolsun
Umarım pişman olmazsın
neye pişman olucam?
Cevap vermediğine
burdan söyle dedim demedin yapabileceğim bir şey yok
Ordan desem nolcak