sokakta sınıfta yumruk yumruğa kavga eden kız veya erkek olunca insanlar neden ayırmak yerine gülme krizine girip izliyor
Arkadaşımın sınıfında bir çocuk var hep dayak yiyen hemde agır darp ediliyor çocuk dayak yiyince arkadaşım gülüyormuş ve kayıt alıyormuş milletde gülüyormuş
Bizim sınıfta iki kız kavga edincede bazı erkekler gülüyordu tezahürat yapıyordu benim anlamadığım nokta şu insanlar nasıl bu kadar rahat vurdumduymaz olabiliyor ben benim olduğum sınıfta iki kişi kavga edince endişeleniyorum birbirlerini öldürücekler diye dayak yiyen birini görüncede çok üzülüyorum ama insanlar tam tersi gülme krizine giriyor kayıt alıyor dalga geçiyor tezahürat yapıyor sizce neden
En yakın arkadaşım var dıştan bakınca saf normal biri sanarsınız ama değil kavga çıkartmak için birbirlerine kinli insanlara bu anana küfür etti diyen yalandan kavga çıkınca gülme krizine giren kayıt alan biri nasıl bu kadar rahat biri birkere bir çocugun kafasına mandalina kabuğu koymuş çocuk sırada uyurken sonra başka çocuga iftira atmış sonra sınıfta kavga çıkartmış WhatsApp tan demişti ben böyle dengesiz dengesiz hareketler yapmıyorum kişiligime karakterime ters bir durum peki insanlar neden yapıyor bu insanlar sadistmi?
Yoksa benmi çok iyiyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yoo sadece iki tane kocaman insanın kavga etmesi komik geliyor sadistler birisine zarar vermekten hoşlanır zarar gören birini izlemekten değil
komik olan ne ama komik tek bana gelmiyor? İki kişi kavga edince endişelenen üzülen insanlar da var ben onlardanım
Doğru da lise zamanları birbirlerine kinli insanları kavga ettirmek için iftira falan atanlar var bu ne kadar doğru
Kankam eğer ciddi bir şey yoksa bence genelde komik oluyor özellikle kavga etmeyi bilmeyen insanların kavgası komik oluyor
Bu doğru değil tabiki
Kullanıcı adın bile sadist kavga etmesini bilmeyen derken? Bence komik değil ciddi kavgalarda bile iftira atan dalga geçen var sen kendini kandırıyon iki insanın sinir krizi geçirip kavga etmesi birbirine zarar vermesi ne kadar dogru
benim bir arkadaşım var sınıfında bir çocuk dayak yiyince gülüyor birde kavga çıkartmak için milleti millete körükleyen biri birbirlerine kinli insanlara iftira atıyor kavga çıkıncada gülme krizine giriyor WhatsApp tan demişti çocuk asosayal güçsüzün teki ama agzını burnunu kırmak lazım dimi normalde arkadaşlıgı keserimde devam ediyorum tek yakın arkadaşım o o yüzden
Dediğim gibi sadistlik insanların acı çekmesini izlemek veya zevk almak değil insanlara acı çektirmekten zevk almaktır ben zaten doğru demedim kavga etmelerine sadece komik buluyorum sadist olmayan arkadaşlarım da komik buluyor
Ben komik bulmuyorum bendemi bir sorun var o zaman
Biraz empati kur kavga eden annen baban olsa ya da kardeşin olsa yine gülermisin peki? Hiç empati kurmuyormusunuz kayıt alan dalga geçen var birde gülen iki kişi kavga edince herkes bunu yapıyor ama çok saçma empati kurmak lazım
Hocam bizde çok kez kavga ettik bize de bakıp gülen oldu kavga ederken bunu takmak bence biraz garip kavga etmelerini istemiyorsan gidip ayırabilirsin izlemek yerine
Kavga edenleri değil de onları içeri atmak lazım
evetde bunu işte neden yapıyorlar kavgada öledebilir iki taraftan biri yalandan iftira atıyorlar kavga çıkartıyorlar kavga çıkınca gülme krizine giriyorlar kayıt alıyorlar benim yapıma ters bir durum bunlar delimi bunu neden yapıyorlar arkadaşım var oda yapıyormuş WhatsApp tan dedi birde kavga edenlerde kayıt alanlara gülenlere neden tepki göstermiyor?
Kendileri de pis olduğu için
haklısınız da iki insanın sinir krizi geçirip kavga etmesi milleti neden gülme krizine sokuyor bunun yani nedeni ne neresi komik kayıt alıyorlar internette paylaşıyorlar bunun neresi komik? Birde kavga çıkartmak için millete iftira atıyorlar ve şaka gibi bundan zevk alıyorlar arkadaşımda yapıyor bunu sadece ben yapmıyorum neden?
🤦🤦
Karakteri sağlam insan olduğun için olabilir etrafımda öyle insan var bilirim yani
onların karakteri sağlam değil psikolojileri bozuk anladığım kadarıyla benim bir arkadaşım var sınıfında bir çocuk var çocuk dayak yediğinde hep gülme krizine giriyor kayıt alıyor birde milleti millete körükleyen iftira atan biri kavga çıkartmak için acayip uyuz oluyorum çocuga çocuk tek yakın arkadaşım o yüzden iletişimi kesmedimde kavga çıkartmak için millete iftira atan biri birde çok güçsüz 1.70 boy 63 kilo eskiden 48 kiloydu şimdi 63 oldu
Onlara demedim sana dedim 🤦
Köpekleri kavga ettirir gibi davranıyorlar biliyoruz bunu 🤦
psikolojileri bozuksa neden tedavi olmuyor lar peki kavga edenlerede neden gülme krizine girenlere alay edenlere kayıt alanlara tepki vermiyorki birde iftira atanlara birde iki insan sinir krizine girdiğinde kavga ettiğinde ben geriliyorum endişeleniyorum ama arkadaşım yani arkadaşlarım tan tersi gülüyor psikolojik sorun bendemi ya da onlardamı hala emin değilim
Onlarda tabi ama bunu bu kadar takıyor olman doğru değil
Evet köpekleri kavga ettirir gibi davranıyorlar aynı kayıt alma iftira atma biri dayak yiyince gülme krizine girme bunlar psikopatmı ya da sosyopatmı ben ise tam tersi endişleniyorum anksiyete başlıyor iki insan kavga edince insanlar neden tam tersi kavga edenlerde neden dalga geçenlere tepki göstermiyor
İşte psikolojeri mi bozuk nasıl bu kadar karaktersiz olabiliyorlar ben nasıl onlar gibi olurum ben olamıyorum?
Olma zaten unut gitsin
psikolojik sorun evet onlarda tabiki ama psikolojik sorunları ne sizce sosyapatlarmı ya da psikoaptmı neden bunu yapıyorlar takıyor olmam haklısınız doğru değil ama iki insan kavga edince gülme krizine girmek kayıt almak bana saçma kişiligime ters geliyor kavga çıkartmak için iftira atmakda kişiligime ters geliyor ama bunu yapanların psikiyatrik sıkıntısı ne sizce? Takıyor olmam doğru değil ama kavga edenlere ve dayak yiyenlere üzülüyorum