Kavga olunca gülenler dalga geçenler kayıt alanlar sadistmi?

sokakta sınıfta yumruk yumruğa kavga eden kız veya erkek olunca insanlar neden ayırmak yerine gülme krizine girip izliyor

Arkadaşımın sınıfında bir çocuk var hep dayak yiyen hemde agır darp ediliyor çocuk dayak yiyince arkadaşım gülüyormuş ve kayıt alıyormuş milletde gülüyormuş

Bizim sınıfta iki kız kavga edincede bazı erkekler gülüyordu tezahürat yapıyordu benim anlamadığım nokta şu insanlar nasıl bu kadar rahat vurdumduymaz olabiliyor ben benim olduğum sınıfta iki kişi kavga edince endişeleniyorum birbirlerini öldürücekler diye dayak yiyen birini görüncede çok üzülüyorum ama insanlar tam tersi gülme krizine giriyor kayıt alıyor dalga geçiyor tezahürat yapıyor sizce neden

En yakın arkadaşım var dıştan bakınca saf normal biri sanarsınız ama değil kavga çıkartmak için birbirlerine kinli insanlara bu anana küfür etti diyen yalandan kavga çıkınca gülme krizine giren kayıt alan biri nasıl bu kadar rahat biri birkere bir çocugun kafasına mandalina kabuğu koymuş çocuk sırada uyurken sonra başka çocuga iftira atmış sonra sınıfta kavga çıkartmış WhatsApp tan demişti ben böyle dengesiz dengesiz hareketler yapmıyorum kişiligime karakterime ters bir durum peki insanlar neden yapıyor bu insanlar sadistmi?

Yoksa benmi çok iyiyim?

Kavga olunca gülenler dalga geçenler kayıt alanlar sadistmi?
Cevapla