Telefon fabrika ayarına döndürülse bile yinede tüm bilgilerin geri getirilebiceği söylendi. Bu doğru mu?

Bir arkadaşım söyledi. Telefonda sen birşeyi silsende, telefonu fabrika ayarına döndürsende yinede o silindi sandığın şeyler telefonda duruyor ve belirli yöntemlerle geri getiriliyor dedi. Bunun çok zor olmadığını, silinen şeylerin hafızada kaldığını, sadece bizim silindiğini sandığımızı söyledi. Bunun gerçeklik payı var mı? Yani telefonu fabrika ayarına döndürsekde, resimleri mesajları videoları silsekde yinede o şeyler geri tekrardan cihaza yüklenebilir mı?

Telefon fabrika ayarına döndürülse bile yinede tüm bilgilerin geri getirilebiceği söylendi. Bu doğru mu?
Cevapla