+1 yılSosyal medyada tanıştığım çocukla İlk kez görüntülü konuşmuştuk.. beğenmiştim.. o evden girmişti.. ben kafeden girmiştim... bir ara bana arkandaki kızı tanıyor musun diye sordu.. arkama bir döndüm.. kızın biri oturmuş benim bu ekrandan konuştuğum çocuğa bakıyor.. döndüm önüme.. tanımıyorum ama kız çok şişman be diye yaxdim.. çocuk gülmüştü.. sonra yüz yüze görüştük hemen.. ayrı şehirlerde olmamıza rağmen.. ekranda göründüğünden daha iyiymişsin demiştim.. gülmüştü yine.. sonra birden elimi tuttu yürürken.. teras kafe var oraya gidelim dedi.. ben tabi o zamanlar toyum ve çok korkuyorum.. bir apartmanın önüne geldik.. yukarı çıkıyoruz ama ben durdum.. nereye gidiyoruz dedim.. teras katta korkma dedi.. sonra en üst katta bir kapıyı çaldı.. ben çocuğun arkasına geçtim her an kaçma pozisyonuna.. kapiyi bir çocuk açtı.. içeriye baktım masalar.. kızlı oglanli oturanlar.. bir kafeydi.. rahatlamıştım.. öyle işte..
03 Yorumla
Soran+1 yılO şişman dediğin kız sevgilisi çıkacak diye bekledim 🤣
- +1 yıl
Yok kız 😅 ayrı şehirlerdeydik zaten..
- +1 yıl
Sürükleyici bir hikaye olmuş
En İyi Cevaplar
+1 yılBiz lisedeyken tabii ki o zamanlar teknoloji ve direkt sosyal mecralara boy boy fotolar yoktu işte facebook vardı o zamanlar zaten çoğu fake hesap takılıyor gençler özellikle neyse biriyle tanışıyoruz en fazla telefonla iletişim kuruyoruz sesini filan duyuyoruz işte ses analizi ve paylaşımlarından filan nasıl birisi tahmin ediyoruz dış görünümü de zaten fotoğrafını görsende ne olacak o zaman neyse işte bunlara göre hayal ederdik buluşmada ayı gibi herif veya hayalinin dışında itici birisi 😄 kırmadan uzaklaştır kolaysa he bir de yanında illa biri varsa o daha yakışıklıysa al işte 🙄
04 Yorumla
Soran+1 yılO zamanlar daha tehlikeliydi ve herkes cidden fake hesap açıyordu hahaha
- +1 yıl
Şimdikiler de şanssız efektli kız dolu makyajla zaten bambaşka biri oluyor kızlar yani 😄
Soran+1 yılFor example me ok
- +1 yıl
ok baby
+1 yılBurdan nur diye bi kızla buluşmuştum resimler süperdi bi geldi davul gibi bir de tayt giymiş gittim de facto dan üstüne uzun pelerin gibi bir şey satın aldım giy şunu dedim kızdım zor kurtulmuştum o kızdan 😅bir de sibel diye bi kızla buluşmuştum ama o çok güzel tatlı bi ev kızıydı dolandırılmıştı.. Herbuluştuğumda hüngür hüngür ağlıyordu en son uzaklaştım ondan da
05 Yorumla
Soran+1 yılKızlar kilosu konusunda hep yalan söylüyor galiba sjdjd
- +1 yıl
Evet görüntülü kpnuşurken sadece göğüs hizasında yani vesikalık gibi hizalı tutuyordu kamerayı hiç anlayamadım ama tabii şüpelenmiyor da değildim sonunda olan oldu.. 😅
- +1 yıl
Trajikomik yaşantılar içerisinde kahroldum 😁
+1 yılBen buluştum üç kez ikisi şaşırtmadı biri çok şaşırttı ama şöyle söyleyim sana 40 kiloydu tanıştığım bir kız hiç unutmuyorum Ks’de tanışmıştık ve buluştuk pişman oldum. Çünkü elektrik vermese de bana beni dinlemesi beni mutlu etmişti.
07 Yorumla
Soran+1 yılPişman olmuşsun üstüne mutlu olmuşsun falan sen de bir karar ver
- +1 yıl
Mutlu oldum aslında en azından birkaç dakikalığına 100 kilo civarındaki birisini 40 kiloluk kızla limonata içerken gördü insanlar🤣🤣
Soran+1 yılOnlar için de seyir zevki olmuş desene
- +1 yıl
Bu arada fotoğrafta 110 kiloyum. Şişman erkekleri seviniz onlar göbeği yastık kadar sert ve kalbi yumuşak insanlar🤣🤣🤣
Soran+1 yılYani ben makyaj yaptım filtre kullandım diye bir yığın laf yedim sen de şişmansın diye örselen bari çifte standart olmasın ahaha
- +1 yıl
Filtre kullansam ben var ya Arnold Schwarzeneger olurdum🤣🤣🤣
Soran+1 yılSanmıyorum öyle bir filtre yok shop var ama
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır hiç olmadı gadası
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu siteden tanışıp 3 sene yüzünü hatta fotoğrafını bile görmediğim, sadece telefonda sesini duyduğum kızla geçen sene ilk defa yüz yüze buluşurken çok heyecanlanmıştım nasıl biri karşıma çıkacak diye. 😄 Karşıma çıktı ve 160 boylarında sarışın bir kız. 😄
016 Yorumla
Soran+1 yılYüzünü neden hiç görmedin ya da göstermedi? Eee nasıl geçti anlat biraz
Cevap sahibi+1 yılGörüntülü konuşmayı sevmiyorum demişti ve bende fotoğraf ya da görüntülü konuşma konusunda ısrar etmedim ama hep bir merak içerisindeydim. O İstanbul'da yaşıyordu ben ise Sivas. Geçen sene bayramda İstanbula gitmiştim kardeşimin yanına ve gitmişken de onunla da ilk defa buluşmuştum. Daha sonra Sivas'a geri dönmüştüm ve bir gün bana seni çok özledim diye mesaj atmıştı. İlk fırsatta uçak biletimi alıp yine yanına gitmiştim.
Soran+1 yılBeklediğin gibi miydi? Sonra ne oldu yani sevgili oldunuz mu?
Cevap sahibi+1 yılBeklediğin gibimiydi derken şöyle ya da böyle birisimi diye hiç hayal etmedim ya da telde konuşurken nasıl bir yüz şekline sahip bir tahminim olmadı. Kız karakter olarak çok iyi birisi zaman zaman kendisini de bazı sorularımla falan denemiştim, ya da elinden tuttuğum zamanlar olmuştu ama elini çekmişti geri onun haricinde sarılırken fotoğraf çektik güldük eğlendik ama sarılmaktan başka ileriye gitmedik tabiki.
Son gidişimde ilk buluşmamızda toplamda 7 saat beraber zaman geçirmiştik ve akşam olunca evlere dağılmıştık. Ertesi gün de yine buluştuk yine 7 saat vakit geçirmiştik, bana dün seninle vakit geçirdikten sonra gece çok huzurlu bir şekilde uyku geçirdim demişti.
Sevgililik konusunda da benden adım bekliyor aslında ben adım atsam yok demez ama ben sanal aşklarına karşı mesafeliyim biraz.
Soran+1 yılSanaldan öteye gitmiş yahu baya buluşmuşsunuz
Cevap sahibi+1 yılEvet buluştuk yemek yedik, balık ekmek yedik, Gülhane Parkta 2 saat oturduk sohbet ettik başka yerler de yine sohbet ettik keyifli zamanlardı.
Soran+1 yılEeee bu kadar mı yani? Ben ne diyorum sen ne diyorsun ahaha iyi bakalım pes ediyorum
Cevap sahibi+1 yılDaha ne öğrenmek istiyorsun?
Soran+1 yılBi seni görmek istiyorum merak ettim ahaha
Cevap sahibi+1 yılBen iffetli namuslu bir erkeğim. Öyle her görmek isteyene kendimi gösteremem kusura bakma. 😄😄
Soran+1 yılAh ama seni çok merak ediyorum ne olur ki görsem iki dk
Cevap sahibi+1 yılHaha Prensip gereği gizli sorulara gizli cevap veriyorum. 🙂🙂
Soran+1 yılSeni ben yakalarım da neyse sanki tanıyor gibi hissediyorum
Cevap sahibi+1 yılYakaladığın zaman cevabımın altına sobe diye yaz ama. 😄
Soran+1 yılAdın K harfi ile mi başlıyor
Cevap sahibi+1 yılHayır yanlış tahmin.
+1 yılOldu olmazmı hemde büyük hayal kırıklığı kadının orijinal yüzü ve kilosuyla fotolardaki arasında binlerce fark vardı yani sahtekarlıktan dava açsam kazanırdım o kadar yani offf hatırlamak istemiyorum 😂😂
00 Yorumla
+1 yılKız o değil makyaj beni çok değiştiriyo üstelik kontür falan yapmadığım halde düşünsene evlendiğim günün sabahı kocam beni dolandırıcılıktan içer attırıyormuş🤣🤣🤣
02 Yorumla
Soran+1 yılSuratımı silince sera domatesine benzediğimi eklememişim ben de ah ah ahahsh bence sen güzelsindir.
- +1 yıl
Cilt tonu eşitsizliği ve ciddi anlamda göz altı morluklarım olmasa fondöten kullanmam
+1 yılMükkemel hareket kendine özgüvenini topla ve görüşmelerede git yalnız bir öneri erkekler acımasız olabilir.
03 Yorumla
Soran+1 yılBir kere gittim üç sene sürdü ilişki ahahah
- +1 yıl
Gayet iyi. Bilemedim iyi mi kötü mü?
Soran+1 yılBilmem her son bulan şeye kötü diyemem geçti gitti ama bir daha olursa hayır demem ahaha
+1 yılCok kötü nitelikli dolandırıcılık
Neysen o sun
Filtre uygulamasi kaldirilmali01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın canım
Gizli Üye(36-45)+1 yıl3 4 defa çok büyük hayal kırıklığına uğradım ama 1 sefer öyle şaşırtmıştı ki gereğinden fazla güzel ve alımlı olduğu için yavaş yavaş ilgiyi azaltıp muhabbeti sonlandırdım
020 Yorumla
Soran+1 yılGüzel olmak da mı eksi yahu
Cevap sahibi+1 yılHaddinden fazla güzeldi üstelik kızıldı ben kızıla bayılırım ve ona aşık olmamalıydım. Ama görüşmeye devam edersem aşık olurdum bunu farketmiştim ama cevap yazmayarak ilgilenmeyerek yavaş yavaş muhabbeti bitirdim çünkü ben onun yanına yakışacak yakışıklılığa sahip değildim
Soran+1 yılAnlıyorum abi sen de normal değilsin pek
Cevap sahibi+1 yılNeden... ne anormalliğimi gördün
Soran+1 yılPartnerinin seninle aynı oranda güzelliği olacak diye kendini şartlaman garip geldi
Cevap sahibi+1 yılBu bir özgüven eksikliği değil gerçekleri görüp adaletli davranmaktır. Görselliğin ön planda yer aldığı birisine şans vermek için bile önce beğenmek gerektiği şu dönemimizde o kız beni üzerdi çünkü ben sevdiğimde şu her kadını hayalini kurduğu gibi seven erkeğim ama bana aynı duyguları beslemeyen birisi için bu sıkıcı boğucu olabilir ve uzaklaşır buna benim kalbimi kırar
Soran+1 yılAnlıyorum teşekkür ederim açıklama için 💕
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. Ayrıca bu filtre olayınada çok ayarım yani neden neden neden bu filtreler neden böyle ve gerçekten senin üstünde çok büyük bir fark mı yaratıyor
Soran+1 yılBilmem en azından yüzüm daha ince ve pürüzsüz duruyor o kesin 😅
Soran+1 yılAhahah olur
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim yazarsan çok sevinirim :)
Soran+1 yılYazamıyorum tkip attım
Cevap sahibi+1 yılYazdım sana
Soran+1 yılNiye engelledin sen şimdi beni ahaha
Cevap sahibi+1 yılengellemedim
Cevap sahibi+1 yılmesajda attım hatta sen yazmadın
Soran+1 yılBenim hesap donduruldu gibi bir şey yazamıyorum ama görüyorum mesajları ashaba elveda
Cevap sahibi+1 yılaramıza mı girdiler yoksa bizi kıskandılar mı?
Soran+1 yılKesin ahha memnun oldum tekrardan iyi şanslar diliyorum en çok da kendime
Cevap sahibi+1 yılattığım mesajı görebiliyorsan bi bak çok sevinirim
+1 yılBu erkeklerde pek olmaz da kadınlarda farklı çıkma olayı çok olur bence. Makyaj filtre falan.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de farklı durduğumu düşünüyorum ama buluştuğum kişi fark yok demişti ahaha nasıl olmaz vs tarzı şeyler söylemedim ahahah
+1 yılEvliyim zaten de hic filtre kullanmadim makyajda yapmıyorum dogal halimle 50 yasinda kadin gibiyim ama giyinisikde tabi etki yapıyor
01 Yorumla- +1 yıl
Giydiklerim*
+1 yılBeklentiyle buluşulmaz. Ayrıca görmesiğin tanımadığın biriyle de beklenti ilişkisi kurulmaz. Deneye yanıla öğreniceksiniz.
00 Yorumla
+1 yılHiç yanilmafim ama sarmistim kizlar küçük geliyor yani ufak gkiyor sosyla medyada daha büyük duryyorlar
00 YorumlaGörüntülüde görmediğim biriyle kolay kolay buluşmam, buluştuysam da bir beklentiye girmediğim için buluşmuşumdur zaten çok sîkimde olmaz
00 YorumlaEvet oldu ama eskiden o zamanlar filtre yoktu
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 435 cevap paylaştı. Eh yani ama arkadaş olarak görüşüp buluştuğumuz için sorun olmuyor
00 Yorumla
+1 yılSanaldan bir erkek kankamla buluştuk, arkadaşız sadece sanaldakinden daha yakışıklıydı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılResimde normaldi burdan tanıştık buluştuk 1.50 boyu vardı ben 1.90 yanımda çocuk gibi durdu itici gelişmişti o an
03 Yorumla- +1 yıl
150 boy mu olur ya
Soran+1 yıl@deli1h4tunn 1.40 bile var nesine şaşırdın ahaha
Cevap sahibi+1 yılVar evet senin kaç ki
+1 yılBi tanıdığımın profil resmi ile kendisinin alakası yok
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBuluşmuştum fotoğraftakilerden daha yakışıklıydı ama karakter olarak da çok farklı ve kötüydü önemli olan karakter zaten.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılben hiç bir şey yapmıyorum kendimi farklı çıkıyor gibi hissettiğimden görüntülü konuşmadan buluşmak istemiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşıma geldi keşke filtre güzeli olsa 100 kilo çıktı 😅
010 Yorumla
Soran+1 yılSanırım insanların en büyük korkusu şişman biriyle buluşmak ahahha
Cevap sahibi+1 yılya o meseleden değil mesela o gün kıza yemek ısmarladım kahve ısmarladım derdini dinledim ama onun derdi bir an önce bir şeylerin olması ilişki gibi ya da arkadaşlık bir sonuc bekliyordu benden sık boğaz ettiği için arkadaş kalcak olsam bile kalasım gelmedi
Soran+1 yılÇık gizliden bakmam lazım sana
Cevap sahibi+1 yılfakpgkpa çıkarsam mesaj atman gerekir :D
Soran+1 yılAtarız
Cevap sahibi+1 yılaçtım
Soran+1 yılMadem açabiliyorsun niye gizliyorsun yahu ahaha
Cevap sahibi+1 yıl:D canım öyle istedi
Cevap sahibi+1 yılmesaj atmadın ama hainlik bu
Soran+1 yılHe 😅😅 haklısın atim ama cevap verme dkfkkft
Ben de çok filtre kullanırım artık kullanmamaya çalışıyorum gerçekten belli bir süre sonra bağımlılık haline geliyor ve biriyle buluşmak istediğinde filtreler yüzünden buluşamıyorsun bu yüzden hep birlikte bırakalım kızlar 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynn bulustum bile ve bi bahaneyle uzaklastim yanindan
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoyu benden kısa çıkmıştı, bir kere buluştum zaten daha da tövbeee
00 Yorumla
+1 yılBence anlatılmaz, yaşanan yaşandığı yerde kalır diye düşünüyorum ben.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende filtreli fotoğraflar paylaşamıyorum aslında cok güzel duruyor ama ya bana benzemiyorsa diye düşünüyorum wkdkslodskskod
15 Yorumla- +1 yıl
Çok fark ediyor ama 🤣
Cevap sahibi+1 yılAşırıya kacmamak lazım
- +1 yıl
Aynen aşırısı hayal kirikligi yaratıyor
+1 yılBir kaç kere tası tarağı toplayıp kaçtım evet
02 Yorumla
Soran+1 yılBiraz anlat ya
- +1 yıl
aman boş ver
+1 yılKS yine sana sahio cikar
014 Yorumla
Soran+1 yılMaaşa bağlasın
- +1 yıl
:) kaldirim. muhemdisligi mezunu olmalisin
Soran+1 yılYok meteoroloji 😅😅
- +1 yıl
Isin zor her yagmur yagdiginda boyalarin silinir
Soran+1 yılYok ben kaliteli ürünler kullanıyorum sen merak etme
- +1 yıl
Merak etmiyorum umrumda bile degilsin
Soran+1 yılTamam abim sorunlusun anladık yorum da yapma o zaman ahahsjd
- +1 yıl
1 ton boya suren sen sorunlu olan ben :)
Soran+1 yılBir ton boya sürmüyorum kdurma bence ahahah benimkisi tercih seninkisi yanıklık ve sorunlu olmak
- +1 yıl
He he onyargilarinda bogulmazsin umarim
Soran+1 yılBunu diyenin yorumları ayrı komik skdjs sen direkt önyargından can vereceksin dikkat et
- +1 yıl
Tamam seninle biz ne yapacagiz kavgaya devam mi
Soran+1 yılSusarsan son vericez
- +1 yıl
Tamam son ver
Hahhaha anlık istemeyi unutmayın
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 614 cevap paylaştı. Evet oldu iyi
Anlamda da kötü anlamda da00 Yorumlaİyi manada oldu daha yakışıklılardı
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılSanaldan kimse ile buluşmadım
00 Yorumla
+1 yılfiltre kullananlarla konusmuyorum ki olsun
00 Yorumla
+1 yılHiç sanaldan biriyle tanışıp buluşmadım
00 YorumlaDaha önce sanaldan tanıştığım biriyle buluşmadım
00 Yorumla
+1 yılSanaldan biriyle buluşmadım
00 Yorumla
+1 yılyok sanalda seks yaptık gerçekten de öyle imiş
00 YorumlaOldu hbdhdhdhjdjdjdk
00 YorumlaYooo görüntüsünü gördüm hep
00 Yorumla😅 sanki yaşamışım gibi sormuşsun.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı. Sanaldan güvenip nasıl buluşuyonuz gııı
01 Yorumla
Soran+1 yılBir kere yaptım fena değildi üç sene sürdü öyle düşünme
Gizli Üye(25-29)+1 yılfızık ıcınde mı fıltre var?
010 Yorumla
Soran+1 yılYok be yüz için diyorum. Fizik için yapanlar sanırım özel program kullanıyor.
Cevap sahibi+1 yılburcun ne senın
Soran+1 yılTerazi
Cevap sahibi+1 yılsenle uzunca konusalımmı
Soran+1 yılNe konuda?
Cevap sahibi+1 yılgenel kırma
Soran+1 yılGizlisin
Cevap sahibi+1 yılhadi
Soran+1 yılFarkettim de ben daha önce seni engellemişim
Cevap sahibi+1 yılŞu an burada mısın sen?
+1 yılCooookkk kadınlar dolandırıcı resmen
01 Yorumla
Soran+1 yılTüh dikkat etmek lazım abi
Gizli Üye(25-29)+1 yılFiltre kuklanırım ama abartı degil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk buluşma olmadı internetten tanıdığım biriyle
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEvet daha iriydi sanalda gerçekte küçük çıktı
00 Yorumla
+1 yılHepimiz böyleyiz, inan🙏🏻
02 Yorumla
Soran+1 yılSarılmak istiyorum cidden ya biri sonunda normal tepki verdi ❤️
- +1 yıl
Canimmm👑💗
kimseyle buluşmadım
03 Yorumla
Soran+1 yıl@sokbor atlama milletin yorumlarına be
+1 yılOlmaz olur mu basıma ne geldı burada
04 Yorumla
Soran+1 yılYaz abim yaz biraz hikaye okuyalım
- +1 yıl
Burdan biri şehır dısından gelıyorum dedi ama bana ozel degıl yanı arkadasının yanına bende konustum foto felan attı guzel hafıf balık etlı bir kız. Tek gunluk ıcın konustuk yanı bigın bende kalıcak ertesi gün gıdıcek. Neyse ben buna motorlamı gelım arabaylamı dedım ben motor cok severım vs dedı ama fotoları gor kız taş gibi. Bir gittim kız en az 90lg bacaklar roberto carlos gibi kız yanıma geldı senmısın dıye yok dedım ben sızı tanımıyorım kaçtım anasnı satım atayıp duruypr engelledım
Soran+1 yılVay be neler yaşamışsın ahaha
- +1 yıl
Zor kaçtım
İnternet & Teknoloji konusunda 912 cevap paylaştı. Sasirtmayan olmadi
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır olmadı
00 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 576 cevap paylaştı. Çok şükür olmadı
00 Yorumla
+1 yılişte bu yüzden kadınlara güvenilmez
00 Yorumla
+1 yılEvet olmuştu
00 YorumlaEvet olmuştu
00 YorumlaDoğal halin daha güzel kıymetini bil
00 Yorumla
+1 yılOlmadı
00 Yorumla
+1 yılHayir olmadi henüz
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı. oldu
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 458 cevap paylaştı. Evet oldu
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 765 cevap paylaştı.
+1 yılBuluşmadım
00 Yorumla - Devamını Gör (16)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer