Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşim evde yok çöpe mi atsam acba
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar şarja taktım yere düşmüş gibi duvarla masa arasında bir yer var oraya attım Görürse de şarjdan yere düşmüş derim artık mantıklı mı Sizce Acil cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yatağın yanına koy kardeşine de yatağı itiver az de sonra ayağın ile yere çarp aaa tableti yere düşümüşsün de dmsösklssms
Şeytan duysa korkar bu pilanı😂😂
NDNSNSMSMAMLW
Knk kardeşim evde yok çöpe mi atsam diye düşünüyom tableti
He o zaman değişir
Gece uyurken kardeşinin poposunun yanına koy yanında unutmuşsun üstüne yatmışsın canım de geceye kadar da sakla.
Yuh ya senden korkulur anam anam
Aşkm yemez çöpe atma fikri var aklımda
Ya ne var kafam çalışıyor sadece NDMSMAÖAÖ
Aşkm valla başka plan bulamadım ya çöpe de atma o zaman daha çok suçlanırsın git kardeşine ağla yani yapcak bişi yok djsmsnmawmwöw
İnşallah sadece bu işlere calişmiyordur kafan,😂
Yoo kafa zehir gibi her şeye çalışıyor nazar etme bana nrnewmwmwöwöw
Yok yok aman nazar falan işlermi sana hiç 🤣
Neden ya ben gayet normal hassas kırılgan bir kızım NDNSNSNSWMW
Hahhaha senmi
Evet ben ama alınıyorum haaa mdmssöw
Aşkm kardeşim affetmez beni tek mantıklı şey çöpe atmak
Aşkım babana de baban yanlışlıkla üstne oturdum kırdım desin yiyosa ona trip atsın.
Şaka şaka tam 😂
Nizama gel NSMSWMWNWMM
Oha aşırı mantıklı kız ilham mı aldın benden naptın NDNSNAMAMA
Şarja taktım şarja taktım kablo duruyor ama kablodan tableti çıkarıp duvarla bir komodin gibi bir şey var arası boşluk oraya attım kardeşim görüşürüz şarjdan yere düşmüş derim
Tebrik ederim kıvrak zekânı böyle devam evde kedi medi varsa o kabloya takılmış diyip yalanı güçlendir dnsmsmamamamw
Güç birliıgı yaptılar vah vah tabletın sahıbine 😂😂
Ee başka napabilirim
Vah vah JDNSMSNSKSMS
Yorganın arasına sıkıştırsam Yatağa yatınca da Aa sen kırdın desem olur mu ki
Bence olur hatta kendisi fark etsin bırak. Biraz göze görünme sonra tableti iste deki aaa naptın buna yataktaydı üstüne mi yattınnn de
Bir de kız üstüne dnsmanwmww
Dırdır yap. Yatakta tablete mi bakılırmış üstüne mi yatmış bir de hiç hissetmemiş mi de algı yap NMDSNSMSMWÖS
🤣😂😂😂🤣🤣 az kaldı borçlu da çıkarır sınız sız
E başka ne yapabilirim o zaman
Bunları yap benden daha da bir şey çıkmaz valla
@duğuatac33 bence bizi çok eleştiriyorsun gayet doğal ve akıllı şeyler yapıyoruz NDMSMWÖW
Hahhahaha tabi tabi baya doğal kendı kemdıne olmuş gibi 😂😂
😇.
Çöpe atıyorum başka çarem kalmadı nerede derlerse de ben bilmiyorum siz koymuşsunuz dedim başka çarem kalmadı
Çöpe mi koymuşlar saçmalama kız direkt adalete teslim ol daha iyi yatak planı ile şarj iyiydi ya
Yorganın altına koysam şimdi bu sert ne deyip bakacak Aa bir anda ekran kırık falan bilmiyorum
Şimdi tablete arkası dönük kardeşimi yatağına koydum yorganın arasına artık yatarken bir bakacak Aa tablet kırık tabi hissetmezse altında tablet olduğunu
Yastığın altına koy hissetmez o zaman
Yorganın altına atmıştım ya yorganın altına hisseder mi sence
Işte hissetmeden otursa da kaldığınızda da ben bunu buraya koymuyorum falan derse koymuşsunuz tek kırdım falan derim oturup
Denesene bir hissediliyor mu diye.
Hadi ya Acil cevap verin şimdi kardeşimin yanına gitmem lazım Hadi şüpheleniyor Niye gelmiyorsun falan diye lütfen
Yani direkt oturunca hissedilmiyor ama böyle yatarsa hissediliyor altında ne var deyip bakar o zaman da kırmışım falan der
Der der bari bunu uygula sonra adalete teslim ol
Başka plan yok yapacak
Olur mu sence Kanka Acil cevap
Nazar olmuş çatlamış diyecek halin yok ya NSMMAÖW
Kanka çöpe atmaya gidiyorum ya eğer Eğer nerede derse de bilmiyorum ben almadım falan gibi şeyler söylüyorum artık çünkü yapacak hiçbir şeyim kalmadı
Çünkü zaten söylemiştim kardeşime işte tabletimlerde bulamıyorum falan diye evde tek sen vardın sen aldın derse de yok ben almadım işte nereye koyduysan oraya bak hatırlamaya çalış falan derim zaten çok çabuk unutan birisi
Şarj planı da iyi gibiydi sen bilirsin
O evde tek benim olduğumu da biliyor yani Nereye gitti falan derse Çünkü söylemiştim zaten odanda hiçbir yerde nerede tabletim falan diye O da Aa bilmiyorum falan demişti Ne bileyim ben bulmadım falan Git biraz bağırarak üste çıkabilirim
Yani şarjdan üst üste de yine benim sorunum olacak Çünkü evde tektim şimdi en azından tablet nereye koyduğunu bilmiyor Eve gelince Eve gelince Nereye koydum falan derse En azından ben nereden bileyim
Attım kanki işte nerede derse de şey derim En son sen arıyorum falan derse bilmiyorum ben zaten bulamamıştım nereye koyduysa oraya bak falan diyeyim birkaç gündür unutur diye düşünüyorum
Aşkım çöpe attım Ne diyebilirim işte Nasıl kendime öne çıkarabilirim onu Manipüle edebilirim biraz taktık verir misiniz ya Aklıma başka bir şey gelmedi çok düşündüm çünkü her türlü yakalanacaktım evimiz Küçük biraz yani Nereye koysam kim anlayacak
Tablet bu ya çabuk unutulmaz bence. Kendi tabletinin nerde olduğunu bilmiyor musun de kız yapacak bişi yok dnsms
Telefonu var çok tabletle ilgilenmiyor Zaten ben de öyle söylüyorum telefonla tabletin nerede olduğunu bilmiyorsun falan derim
Senin kırdığın bilinse nolacak
Öldürür beni
Evet idare et ve ona yeni tablet hedie et
yere düşmüş gibi ortam yarat ;)
Nasıl olcak kanka o
kanka yere koy yanına düşmüş gibi bir iki şey işte.
aa o yere mi düşmüş falan yaparsın anladın?
Şarja takmış gibi yaptım komidinle masa gibi bir arada boşluk var duvarla oraya attım tableti şarj makinesi duruyor Görürse de işte şarjdan düşmüş falan derim
mantıklı.
Yorganın altına koydum fark etmezse Eğer böyle altına şey yapıp görünce daha sen göründün diyeceğim
Yalancının mumu yatsıya kadar..😄
kaaaç
Aşkım kaçamam benim suç üstünden atmam lazım bir taktik verin
Yenisini al
İşin zor
Üstüne kalır inşallah
Yenisini al