Akıllı telefonların ekran boyutları sizce neden gittikçe büyüdü ve büyük ekranlı akıllı telefon sever misiniz?

Ben Talep ağırlıklı olduğunu düşünüyorum Şahsen ben büyük ekran dan yanayım 😅 Küçük Ekran kullanımı çok daha güzel rahat ama ekran da bir şey izlemek olsun büyük ekran daha keyif veriyor
Akıllı telefonların ekran boyutları sizce neden gittikçe büyüdü ve büyük ekranlı akıllı telefon sever misiniz?
Akıllı telefonların ekran boyutları sizce neden gittikçe büyüdü ve büyük ekranlı akıllı telefon sever misiniz?
Cevapla