Ben Talep ağırlıklı olduğunu düşünüyorum Şahsen ben büyük ekran dan yanayım 😅 Küçük Ekran kullanımı çok daha güzel rahat ama ekran da bir şey izlemek olsun büyük ekran daha keyif veriyor
Akıllı telefonların ekran boyutları sizce neden gittikçe büyüdü ve büyük ekranlı akıllı telefon sever misiniz?
İnternet & Teknoloji konusunda 4,7b cevap paylaştı.
Eskiden pek severdim küçük ekranları. Psp olsun, Nintendo Ds Lite veya Nokia N-gage gibi. Ama şimdi artık devir değişti sanırım, bir büyük sevdası gidiyor. Biz de buna ayak uydurmak zorunda kalıyoruz.
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Akıllı telefonların ekran boyutları sizce neden gittikçe büyüdü ve büyük ekranlı akıllı telefon sever misiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eskiden pek severdim küçük ekranları. Psp olsun, Nintendo Ds Lite veya Nokia N-gage gibi. Ama şimdi artık devir değişti sanırım, bir büyük sevdası gidiyor. Biz de buna ayak uydurmak zorunda kalıyoruz.
Sanırım dizi/film izlerken oyun oynarken daha iyi olsun diye
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!