😅 o kadar hassas değiller ki büyük ekran kim ne derse desin daha güzel ya babam da S22 ultra var bende S10 ikisini yan yana bakıyorum da Büyük ekran S22 ultra daha keyifli tabi bi önceki cihazım g4 plus di ona göre S10 çok iyi 😅 5.5 den 6.1 çıktım
Tablet oldular dimi 😅 S10 demişken S10E modeli vardı düz S10 un küçük en küçük üyesi kompakt rahat kullanım güçlü kaliteli akıllı telefon isteyene muhteşem cihaz di tek soruni pili düşüktü
Şimdi Samsung tasarım da hangi model olduğu belli olmayan aynı tasarım da üretmeye başladı örneğin A54 ile S21 fe yan yana koy bakalım neredeyse aynılar tasarım da arkadan bakınca
En büyük saçmalık şarj adaptörü kaldırması telefona o kadar para ver şarj adaptörü yok hayır şimdi telefon ucuz da değil A54 18 19 bin TL örnek A04S başlangıç model olmasına rağmen 6 bin TL 2019 da 6 bin TL S10 alınıyor du amiral üst segment şimdi o paralara giriş seviyesi ne hale geldik be
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Büyük ekran iyi güzel hoş da, cebimde kırılacak gibi duruyor 🤷🏻♂️
😅 o kadar hassas değiller ki büyük ekran kim ne derse desin daha güzel ya babam da S22 ultra var bende S10 ikisini yan yana bakıyorum da Büyük ekran S22 ultra daha keyifli tabi bi önceki cihazım g4 plus di ona göre S10 çok iyi 😅 5.5 den 6.1 çıktım
Valla bilmiyorum birader ama gittikçe büyüyorlar hiç hayra alamet değil yahu 🥴
Tablet oldular dimi 😅 S10 demişken S10E modeli vardı düz S10 un küçük en küçük üyesi kompakt rahat kullanım güçlü kaliteli akıllı telefon isteyene muhteşem cihaz di tek soruni pili düşüktü
Şimdi Samsung tasarım da hangi model olduğu belli olmayan aynı tasarım da üretmeye başladı örneğin A54 ile S21 fe yan yana koy bakalım neredeyse aynılar tasarım da arkadan bakınca
Evet öyle, bir de Samsung'ta en saçma şeylerden biri de 100 tane telefon modeli çıkardılar. Saçmalık bence.
En büyük saçmalık şarj adaptörü kaldırması telefona o kadar para ver şarj adaptörü yok hayır şimdi telefon ucuz da değil A54 18 19 bin TL örnek A04S başlangıç model olmasına rağmen 6 bin TL 2019 da 6 bin TL S10 alınıyor du amiral üst segment şimdi o paralara giriş seviyesi ne hale geldik be
Saçmalık işte 🤷🏻♂️
Eskiden büyük ekran sevmezdim küçük ekrana alışıktım. Ama artık büyük ekrana alıştım. Oyunlara düşkün olduğum için böyle daha rahat oluyo.
Büyük ekran her zaman daha iyidir.
Büyük ekran tercih ederim.
Kullandığım telefon (Poco x3 Pro) tam benlik
Büyük ekran
Büyük ekran daha iyi
orta
Büyük ekran
Büyük ekran