2 yıldır tanışmadığım gördüğüm kişiyle nasıl sohbet başlatabilirim?

lütfen yardım edin, otobüs durağında ki çocuğu 2 yıldır görüyorum, hoşlanıyorum daha önce onunla hiç konuşmadım ama içimde tutamıyorum ne diye bilirim nasıl konuşabilirim ne bahaneyle, görünüşten dolayı falan değil sadece bana çok tatlı ve iyi birisiymiş gibi hissetiriyor

2 yıldır tanışmadığım gördüğüm kişiyle nasıl sohbet başlatabilirim?
Cevapla