Yeni tanıştığım kişi ile habire ondan mesaj beklemek yanlış mı bende mi yazmalym arada?

Nasıl yapmalym ya.. onu kaybetmkten korkuyorum. Bir akıl. verin

Yeni tanıştığım kişi ile habire ondan mesaj beklemek yanlış mı bende mi yazmalym arada?
Cevapla