Yeni tanıştık ama mesajlara geç cevap veriyor cok kafaya takıyorum yanlis mi yapıyorum?

Daha yeni ilk buluşmamız oldu güzelde gecti ikinci buluşmayı sordu hemen ama gun içinde mesajlara hep 2 saat aralıklı cevap veriyor bende pek üstüne düşmüyorum bir saat sonra falan bakıyorum hemen hızlı gitsin istemiyor zamanla tanıya tanıya dogru olan da bu ama ne biliyim boyle de gun içinde az konuşarak nasıl olcak ki cok mu acele ediyorum acaba ikinci bulusmamiz olmadı daha nasıl davranmaliyim
Yeni tanıştık ama mesajlara geç cevap veriyor cok kafaya takıyorum yanlis mi yapıyorum?
Cevapla