2 dakkadan fazla süren sesli mesajları dinleyemiyorum ya ben

2 dakkadan fazla süren sesli mesajları dinleyemiyorum ya ben

Değer verme oranımla alakalı bazen yarısını dinliyorum cevap veresim geliyor hemen konu önemli oluyor bazen hepsini dinleyip bir daha bir daha dinliyorum sesin tatlılığından bazen de dinledim diyip dinlemiyorum.😅
Ahshaha 😄
Hızlandırıp dinliyorum arkadaşım çok yavaş konuşuyor bir de sürekli ses atıp duruyor nsmmsnsmz aman allahim dinle dinleyebilirsen
Artik bilecek kırılacak minnoş kalbisi ksmksks
Allahtan seslerim 1 dk yarim oluyo 🙄 yoksa mazzAllah engeli yeriz
Teşekkürler
Arkadaş diyorsam ben bir insana neden yarısında bırakayım. Adı üstünde arka taş olmam lazım. Arkasında taş olan bir insansam bi ses kaydını da dinlerim herhalde.
Cevap
22Cevap
Ben sevmem ya sesli mesaj varsa gelsin söylesin 😂
E yani ne gerek var kaç saat onu mu dinlicem
Dinlerim hepsini ama pek sesli mesaj attıklarını hatırlamıyorum.
Uzun yazılı ya da sesli mesajı sevmem sabırsız bir kişiliğe sahibim hemen neticeye ulaşmak isterim 🤣
hiç sesli mesaj almadım ama alsaydım sonuna kadar dinlerdim elbette
başta söyleyecek şeyi sonda söyleyebilir çünkü :D
Tümünü dinlerim ama bazen 1.5x hızda dinlediğim de oluyor çünkü yavaş konuşan arkadaşlarım var. 😅
Mesaj ne kadar uzun olabilir ki diyeceğim
ama saç renginden bile saçma sapan konuşan kadınları düşününce.
Sonuna kadar dinlerim ama tartışıyor isek karşımdaki kişiyle dinlemeden silebilirim de.
1xle dinlerim bazen diyorum bunu 2 3 yere böl at 😂
Yedi sülalesine küfür ettikten sonra 2X dinleyip görüldü atarım densize..
Çok uzunsa aratırım öyle uzun sesli mesajları dinleyemem sıkılıyorum 😅
Dinliyorum.. Dinlememezlik saygısızlık olur..
ben çok merak ettiğim hepsini dinlerim neler demiş diye
Hepsini dinliyorum ben isterse 10 dakika konuşsun
Önemli birşeyse dinlerim hepsini yoksa kapatırım 😂
arkadaştan dinlenmez sev ya da fb ise sonuna kadar dinlerim heralde.
Konu heyecanlı ise dinlerim aheste aheste değilse x2 yaparım 😅
30 saniye nin üzerinde ise dinlemem ama benim için kıymetli ise dinlerim
Özellikle dinleme mesajıysa dinlerim fakat yazılanları okumam biraz zor
Bir durum olmadığı sürece çok fazla mesajlaşmıyorum o yüzden hiç uzun mesaj almıyorum
Ben dinlemiyorum
Hızı arttırıp dinlemiş gibi yapıyorum
Hızlandırıp dinliyorum
Üşenmeden dinlerim
Ben dinlemem dinletirim
Tümünü dinlerim tabii çünkü merak ediyorum jgjk
Ne atmissa diblerim töbe. Işsiz 🖤
Tümüni dinlemek gibi bir huyum var maalesef
Sıkılırım dinleyesin gelmez
Sabah podcasti olarak dinlerim 😅
Dinlerim ama bazen hızlandırıyorum
Mesajın ne olduğuna göre değişir
Ben dinlerim eğer çok yakın arkadaşımsa ama ahhahahshd
Podcast yerine dinliyorum hepsini
hepsini dinliyorum
Tümünü dinlerim
Dinlerim
Gelince dinlerim
2x te anladığım kadar artık
Dinlerim
1.5x 2x te dinlerim evet
Dinliyorum.
Dinlerim
Dinlerim.
Dinlerim
Dinlemem
Dinlerim
×2 hızlı dinlerim
tümünü dinliyorum
Hepsi
Hepsini dinlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?