
Telefonu elinize alınca en fazla nerde buluyorsunuz kendinizi?

Telefonu elinize alınca en fazla nerde buluyorsunuz kendinizi?
Hangi oyun bende sarayım😂
Yani pek taninmiyor ama :D Arena Of Valor
Duymuştum 😇
Tesekkur ederim🙏
Rica ederim 😇
Son zamamlarda KS 'da soru cevap yaparak zaman harcıyorum.
Devam devam az kaldı fenoluğa😇
Inşallah😘
Dualarım seninle 😇
🙏🙏
Cevap
13Cevap
Genelde hiç zaman geçirmem
Dizi izleyerek zaman harcıyorum. Bir de müzik dinleyerek. Sosyal medyada daha az vakit öldürüyorum.
Hikaye okuyorum ya da roman bazende weptoon
Her ay değişiyor bu durum bu aralar KS deyim
Son zamanlarda yorum yapıyorum ve soru soruyorum
Telefon senin herşeyin olmuş ona teklif et , telefonu bırakıp sosyal hayata dönersen düzelir
KS, skype ve bazen alışveriş için. Değişiyor yani :d
Telefonla zaman harcamıyorum. Mail ve Whatsapp dışında pek işim olmaz telefonla.
Müşterilere cevap vererek
KS'ye girerek :D
Su siralar KS de olarak.
x linkedin tradingview
benim telefonum yok o yüzden kafam rahat
Genelde video izliyorum.
Okey oynuyorum
101 Plus mı 😂
Normal düz okey
Her masada varsın 😂
Yani eh işte 😄
Instagram reels
p*rno izlerken
O da bir seçenek tabi 😂
Twitter'da takılıyorum
İnstagram da buluyorum 😂
İş..
Alışveriş
İnsta kitap okuma KS
Şu an KS.
Oyun oynayarak
Ne oynuyorsun 😇
Lol oynuyordum bıraktım fazla stres ama şu dönemlerde ara verdim
Stres neden 😇
Youtube
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar